alleen de meest uitgezoomde camera werktde andere bleven eerst af en toe zwart en blijven nu helemaal zwart. Ik heb op internet meer van dit... Bekijk bericht
| Custom List Message Item |
|---|
|
alleen de meest uitgezoomde camera werktde andere bleven eerst af en toe zwart en blijven nu helemaal zwart. Ik heb op internet meer van dit... Bekijk bericht |
|
Bij mijn Galaxy S8 kon ik de telefoon simpelweg via de USB koppelen aan de PC om foto's en video's over te zetten. Dat gaat met de S9 van... Bekijk bericht |
|
Ik heb bij mijn provider een Samsung Galaxy S20 aangeschaft. Bij aanschaf en bij navraag is mij aangegeven dat bij het toestel de Earbuds... Bekijk bericht |
|
Beste allemaal, Graag zou ik de Bixby knop willen uitschakelen (en de hele functie), hoe kan ik dit het beste doen? Telefoon: S10e... Bekijk bericht |
|
Ik heb wat rondgezocht op de verschillende landelijke samsung store websites, en kwam daar achter dat het veel voordeliger is om de S20+ in... Bekijk bericht Als je uit het buitenland een s20 wilt bestellen kun je net zo goed een snapdragon variant bestellen... Bekijk bericht |
|
Ik loop tegen het volgende aan. Koppelen met wat voor BT apparaat lukt niet. Sonos Move, JBL extreem 2 en nog een aantal. Device staat in eerste... Bekijk bericht Bedankt voor de informatie @AF70. Het is helaas niet meer mogelijk om vanuit de MultiRoom-app Spotif... Bekijk bericht |
|
Beste Ik krijg geen melding meer van mijn smsen op vergrendelscherm, dit komt vooral voor als er nog een andere app openstaat terwijl ik... Bekijk bericht De app die verantwoordelijk is voor sms berichten kan het zijn dat deze in sluimerstand staat? Ook v... Bekijk bericht |
|
Beste, Ik beschik over een samsung s10. Ik kan geen sms-berichten versturen, maar wel ontvangen. Ik heb mijn simkaart in een andere... Bekijk bericht |
|
hallo, zijn er meer mensen die last hebben van het functioneren van het Samsung toetsenbord na de update van 6 april? Het hapert bij swipen,... Bekijk bericht |
|
Sinds twee dagen krijg ik geen meldingen meer te zien op zowel de always on display, de status balk en de vergrendelscherm. De telefoon trilt wel... Bekijk bericht |
|
Ik heb een s10+ 1tb eerlijk gezegd baal ik enorm van het toestel alleen het geheugen is super mijn grootste probleem is het traag reagerende... Bekijk bericht Hoi Edwin, Dat klinkt niet best inderdaad. Reageert je touchscreen ook traag in de veilige modus? ht... Bekijk bericht |
|
Voor mijn probleem schijn ik smart lock uit te moeten schakelen, mijn tel blijft nmlk aan terwijl ik een vergrendelscherm heb ingesteld. Ik kan... Bekijk bericht Hey Jeannet, Smart Lock staat onder vergrendelscherm. Je kunt natuurlijk altijd de zoekfunctie gebru... Bekijk bericht |
|
Heeft iemand nog problemen met een zeer snel leeglopende batterij? Zelfs met batterijspaarstand op, 60 Hz, 1080p en enkel gebruik van wifi... Bekijk bericht 2 uur Screen on time en 15% battarij in hoge prestatie stand in WQHD+ als je wilt weten hoe ik dit h... Bekijk bericht |
|
Ik heb de S20 ultra nu inmiddels zo'n kleine 3 weken in gebruik en sinds vanavond valt mij, meer dan ooit, een heel storend geluid op aan de... Bekijk bericht @Snellemitchxx Het word niet erger of minder erg dat zit in je verbeelding. Het is een onderdeel van... Bekijk bericht |
|
Hey! Ik heb nu een nieuwe telefoon maar ik heb een ander meldingsgeluid. Ik zou graag de "dew drops" terug willen die ik op mijn gakaxy... Bekijk bericht Als het goed is kan je die downloaden op je telefoon? Als je dan naar Instellingen > Geluid en trill... Bekijk bericht |
|
Goededag, Slim sluimeren en smart lock staan aan, werken niet op toestel S10e.Hoe dit werkend te krijgen? Bekijk bericht Okay, duidelijk! Als het na een reset nog voorkomt, kun je het beste een foutrapport sturen via de S... Bekijk bericht |
|
Toestel werkt op de 1 of andere moment niet meer, heb via de aan en uit knop en volumeknop en bixby knop al opnieuw opgestart maar nu kan ik zelfs... Bekijk bericht 2 jaar garantie betekend 2 jaar gratis reparatie mits het product niet beschadigd is door eigen toe ... Bekijk bericht |
|
Kan er mij iemand zeggen of ik het gebiep kan stoppen in mijn earbuds. Heb deze nu ongeveer 4 weken,nooit problemen mee gehad maar nu de laatste 2... Bekijk bericht Dat zou geen probleem moeten zijn. Als de Wearable app up-to-date is en je de Buds hebt gereset, dan... Bekijk bericht |
|
Kan sinds een aantal dagen plotseling niet meer bellen in luidsprekerstand, gesprekspartner hoort niks, zodra ik terugschakel naar normale stand... Bekijk bericht |
|
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik mijn filmpjes zonder kwaliteitsverlies kan posten op Instagram stories? Met S7 was dit geen probleem, bleef... Bekijk bericht Ben zelf ah wachten op feedback van de community manager Bruce... Denk alle ik hoop dat het aan inst... Bekijk bericht |
| Onderwerp | Likes |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 |