Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Toetsenbord S10+ doet raar na update 6 april.

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2020 10:38 PM)
2776 Weergaven
Toets
Navigator
Opties

hallo,

zijn er meer mensen die last hebben van het functioneren van het Samsung toetsenbord na de update van 6 april? Het hapert bij swipen, moet regelmatig terug omdat het woord dat ik swipe wel in het venster verschijnt maar niet in de tekst. Bij instelling van meerdere invoertalen krijg ik nu in alle woorden in Engels, Nederlands en Duits te zien in het venster. Na de update was trouwens ook mijn hele opgebouwde geleerde woorden "bibliotheek" weg. Kortom ik word niet blij van dit toetsenbord. Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die last ervaren?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Toets
Navigator
Opties
Bedankt Bruce, niet het gewenste resultaat. Heb er een ander toetsenbord op gezet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Toets,

Je kunt proberen om de toetsenbordinstellingen te resetten.

rsz-846676
Oplossing
Toets
Navigator
Opties
Bedankt Bruce, niet het gewenste resultaat. Heb er een ander toetsenbord op gezet.
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, werkt die wel goed?

rsz-846676
0 Likes
Toets
Navigator
Opties
Als een tierelier 😉
HSucu
First Poster
Opties
dank u. Ergerde mij mateloos de laatste tijd. Ging alle kanten op met de woorden, behalve de juiste 😄😄. Doet het weer perfect. 👍
Mamaloe
First Poster
Opties

@Toets  schreef:

welke heb je er op gezet? Want wordt helemaal gestoord van het samsung-toetsenbord sinds de update (ook heel mn woordenboek kwijt dat ik net zo opgebouwd had, NL en ENG steeds door elkaar, ongeacht op welke taal je m zet, bij swipen krijg ik per definitie een totaal ander woord,  zucht,  deed alles via swipe, nu niet meer bruikbaar). Zoek dus idd maar ander toetsenbord (beetje jammer Samsung!!). 

0 Likes
Toets
Navigator
Opties
@Mamaloe Gebruik Gboard van Google, die bevalt mij het beste.
0 Likes