Beste
Ik krijg geen melding meer van mijn smsen op vergrendelscherm, dit komt vooral voor als er nog een andere app openstaat terwijl ik... Bekijk bericht
hallo,
zijn er meer mensen die last hebben van het functioneren van het Samsung toetsenbord na de update van 6 april? Het hapert bij swipen,... Bekijk bericht
Sinds twee dagen krijg ik geen meldingen meer te zien op zowel de always on display, de status balk en de vergrendelscherm. De telefoon trilt wel... Bekijk bericht
Ik heb een s10+ 1tb eerlijk gezegd baal ik enorm van het toestel alleen het geheugen is super mijn grootste probleem is het traag reagerende... Bekijk bericht
Voor mijn probleem schijn ik smart lock uit te moeten schakelen, mijn tel blijft nmlk aan terwijl ik een vergrendelscherm heb ingesteld. Ik kan... Bekijk bericht
Heeft iemand nog problemen met een zeer snel leeglopende batterij?
Zelfs met batterijspaarstand op, 60 Hz, 1080p en enkel gebruik van wifi... Bekijk bericht
Ik heb de S20 ultra nu inmiddels zo'n kleine 3 weken in gebruik en sinds vanavond valt mij, meer dan ooit, een heel storend geluid op aan de... Bekijk bericht
Hey!
Ik heb nu een nieuwe telefoon maar ik heb een ander meldingsgeluid. Ik zou graag de "dew drops" terug willen die ik op mijn gakaxy... Bekijk bericht
Toestel werkt op de 1 of andere moment niet meer, heb via de aan en uit knop en volumeknop en bixby knop al opnieuw opgestart maar nu kan ik zelfs... Bekijk bericht
Kan er mij iemand zeggen of ik het gebiep kan stoppen in mijn earbuds. Heb deze nu ongeveer 4 weken,nooit problemen mee gehad maar nu de laatste 2... Bekijk bericht
Kan sinds een aantal dagen plotseling niet meer bellen in luidsprekerstand, gesprekspartner hoort niks, zodra ik terugschakel naar normale stand... Bekijk bericht
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik mijn filmpjes zonder kwaliteitsverlies kan posten op Instagram stories? Met S7 was dit geen probleem, bleef... Bekijk bericht
Mijn samsung galaxy S9 is vastgelopen in de veilige modus. Ook de vliegtuigstand is ingeschakeld en heb geen wifi verbinding. Restart lukt maar... Bekijk bericht
Op 23 maart kocht ik een nieuwe Samsung Galaxy s20.
Bij het fotograferen kan ik tot nu toe slechts inzoomen tot x6. Bovendien is de kwaliteit... Bekijk bericht
Wanneer ik muziek luister (Spotify meestal) op m'n telefoon (S10e) met oortjes in en ik krijg bijvoorbeeld een berichtje binnen of word gebeld,... Bekijk bericht
Ik heb een S10 met 2 simkaarten er in, een zakelijke en privé. Nu wil ik eigenlijk dat ik bij mijn contacten of groepen kan instellen dat er... Bekijk bericht
Allen,
Gisteren constateerde ik dat er als ik filmpjes maak op de achtergrond een behoorlijk harde ruis (qua geluid) aanwezig is. Als ik... Bekijk bericht
ik heb een probleem met mijn s10. Hij is nog nieuw en gister na het overzetten van mijn oude s8 naar de s10 heeft hij mijn samsungaccount van het... Bekijk bericht