Sinds de laatste update kan ik niet meer snoozen met de vergrendelknop, maar moet ik het hele scherm opstarten, dus scherm aanzetten, code... Bekijk bericht
Hallo! Sinds een paar dagen blijft mijn vergrendelscherm branden. Hij wordt alleen zwart als ik hem in de oplader leg. Heb de telefoon al gereset... Bekijk bericht
Hoi allemaal ik heb een Samsung galaxy S9 en ik zat tussen instelingen te kijken. ik zag een insteling genaamdscherm stimuleren met uitsnede. ik... Bekijk bericht
Mijn probleem en mijn vraag, met eerst de situatie.
Ik heb nieuwe hoortoestellen moeten kopen. Daarbij hoort voor het maximaal benutten van de... Bekijk bericht
Hallo, ik wilde het internet van de S10 'delen' met mijn tablet zoals dat bij Apple kan. Ik kwam uit bij Mobiele hotspot en tethering. Van... Bekijk bericht
Hoi, ik had al eerder een topic begonnen over dat ik telkens de wifi opnieuw moet laten verbinden en om de 2 minuten weer opnieuw moet beginnen,... Bekijk bericht
alleen de meest uitgezoomde camera werktde andere bleven eerst af en toe zwart en blijven nu helemaal zwart. Ik heb op internet meer van dit... Bekijk bericht
Bij mijn Galaxy S8 kon ik de telefoon simpelweg via de USB koppelen aan de PC om foto's en video's over te zetten. Dat gaat met de S9 van... Bekijk bericht
Ik heb bij mijn provider een Samsung Galaxy S20 aangeschaft. Bij aanschaf en bij navraag is mij aangegeven dat bij het toestel de Earbuds... Bekijk bericht
Ik heb wat rondgezocht op de verschillende landelijke samsung store websites, en kwam daar achter dat het veel voordeliger is om de S20+ in... Bekijk bericht
Ik loop tegen het volgende aan. Koppelen met wat voor BT apparaat lukt niet. Sonos Move, JBL extreem 2 en nog een aantal. Device staat in eerste... Bekijk bericht
Beste
Ik krijg geen melding meer van mijn smsen op vergrendelscherm, dit komt vooral voor als er nog een andere app openstaat terwijl ik... Bekijk bericht
hallo,
zijn er meer mensen die last hebben van het functioneren van het Samsung toetsenbord na de update van 6 april? Het hapert bij swipen,... Bekijk bericht
Sinds twee dagen krijg ik geen meldingen meer te zien op zowel de always on display, de status balk en de vergrendelscherm. De telefoon trilt wel... Bekijk bericht
Ik heb een s10+ 1tb eerlijk gezegd baal ik enorm van het toestel alleen het geheugen is super mijn grootste probleem is het traag reagerende... Bekijk bericht
Voor mijn probleem schijn ik smart lock uit te moeten schakelen, mijn tel blijft nmlk aan terwijl ik een vergrendelscherm heb ingesteld. Ik kan... Bekijk bericht
Heeft iemand nog problemen met een zeer snel leeglopende batterij?
Zelfs met batterijspaarstand op, 60 Hz, 1080p en enkel gebruik van wifi... Bekijk bericht