Weet iemand hoe je dit kan doen? Het betreft enkel het vergrendelscherm. Dit is een tijdje geleden vanzelf begonnen waarschijnlijk door een of... Bekijk bericht
Sinds de laatste update heb ik geen engelse tekstvoorspelling/correctie meer, een kennis van mij met dezelfde telefoon (S9) heeft hetzelfde euvel.... Bekijk bericht
De snelknop van de camera verdwijnt iedere dag. Deze wordt vervangen door de app van Facebook.ik heb het al 5x teruggezet, maar na een dag... Bekijk bericht
Sinds kort heb ik dit probleem. Heb daardoor al een reset gedaan maar het blijft.
Als ik omlaag swipe zijn de meldingen raar en sommige... Bekijk bericht
Vandaag heb ik een e-mail ontvangen van Samsung met het bericht dat mijn aanvraag voor de Galaxy buds plus niet goedgekeurd is omdat mijn Galaxy... Bekijk bericht
Ik gebruik Niet storen volgens een planning. Maar de laatste tijd wordt de Niet storen functie uitgeschakeld terwijl het volgens de planning nog... Bekijk bericht
Waarom kan ik met mijn samsung S10 plus geen bitmoji plaatsen in bijvoorbeeld een opmerking op facebook? Bij whatsapp en messenger is het geen... Bekijk bericht
Goedendag,
Ik heb sinds 13 maart de S20 Ultra. Het apparaat bevalt me enorm goed. Alleen heb ik een paar weken een probleem met de camera.... Bekijk bericht
Sinds de laatste update kan ik niet meer snoozen met de vergrendelknop, maar moet ik het hele scherm opstarten, dus scherm aanzetten, code... Bekijk bericht
Hallo! Sinds een paar dagen blijft mijn vergrendelscherm branden. Hij wordt alleen zwart als ik hem in de oplader leg. Heb de telefoon al gereset... Bekijk bericht
Hoi allemaal ik heb een Samsung galaxy S9 en ik zat tussen instelingen te kijken. ik zag een insteling genaamdscherm stimuleren met uitsnede. ik... Bekijk bericht
Mijn probleem en mijn vraag, met eerst de situatie.
Ik heb nieuwe hoortoestellen moeten kopen. Daarbij hoort voor het maximaal benutten van de... Bekijk bericht
Hallo, ik wilde het internet van de S10 'delen' met mijn tablet zoals dat bij Apple kan. Ik kwam uit bij Mobiele hotspot en tethering. Van... Bekijk bericht
Hoi, ik had al eerder een topic begonnen over dat ik telkens de wifi opnieuw moet laten verbinden en om de 2 minuten weer opnieuw moet beginnen,... Bekijk bericht
alleen de meest uitgezoomde camera werktde andere bleven eerst af en toe zwart en blijven nu helemaal zwart. Ik heb op internet meer van dit... Bekijk bericht
Bij mijn Galaxy S8 kon ik de telefoon simpelweg via de USB koppelen aan de PC om foto's en video's over te zetten. Dat gaat met de S9 van... Bekijk bericht