Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2019 12:39 PM)
797 Weergaven
TomCraeynest
Student
Opties

Beste,

 

Ik heb mijn Galaxy S10+ Ceramic Black 1TB gepreordered op 26 februari. Vandaag heb ik deze ontvangen maar als ik mijn buds wil claimen krijg ik gewoon de melding dat ik niet in aanmerking kom voor deze promo. Bij het bellen naar jullie support krijg ik geen antwoord en na 8 minuten wordt de verbinding verbroken.

 

Kunnen jullie mij hiermee helpen aangezien alle kanalen telefoon / facebook duidelijk niet werken.

 

Hartelijk bedankt.

 

Mvg,

 

Tom

352 Antwoorden
E4
Journeyman
Opties

Welke tekst ?????

Ik heb mijn abbo verlengt  thats it !!! 

Ik heb wel mijn vragen lijst op tijd kunnen in vullen maar ik kwam tot het scannen óf streepjes code ...... daarna lukte het niet meer 

Dus wat bedoel jij precies????

0 Likes
Jennepenb
First Poster
Opties

Hallo BruceH,

 

Kun je mij vertellen hoe ik via deze website je een Pbericht kan sturen?

Heb in het begin geprobeerd de oortjes te krijgen. Met geen mogelijkheid kon ik me aanmelden. Nu zie ik perongeluk deze post. Eaar ik erg blij mee ben. Want misschien kun jij mij vertellen hoe ik als nog mijn oortjes kan krijgen.

 

Mvg Jennifer Boelema

0 Likes
Betty70
Student
Opties
Datum van order
0 Likes
FritsP
Navigator
Opties

Bij bijna iedere provider stond dat je gratis earbuds kon krijgen en hoe je ze kon claimen, in die tekst heb ik ook gevonden dat het via de members app moest gebeuren en ook wat je allemaal bij de hand moest hebben om ze daadwerkelijk te kunnen krijgen.

Als ik dat niet gelezen had, had ik het ook niet geweten.

E4
Journeyman
Opties
Volgens mij is de actie om te claimen voorbij maar je kunt een bericht sturen naar samsungmobileconsumercar@info
Ik had naar hun gebeld óf anders ff zelf bellen dan verwijzen je verder
0 Likes
E4
Journeyman
Opties
2 maart
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties
0 Likes
Yannis2
First Poster
Opties

Ik vond het spijtig ik had de s10+ gekocht

En de Galaxy buds ge pre orderd

Maar ik kreeg ze niet toen later heb ik alles weer geprobeerd maar de promotie was weg en ik had de eerste keer de buds in de halve periode van 

Die promotie geclaimd maar ze kwamen niet help me

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

@Yannis2Heb je toevallig een referentienummer van de claim? Met dit nummer kan je er achteraan gaan. Stuur gewoon een mailtje op de aanmelding en ze kunnen kijken. Overigens is de streefdatum voor een dergelijke promotie 8 weken na het indienen :smiling-face:

0 Likes
Yannis2
First Poster
Opties

Naar wie moet ik het mailtje sturen

0 Likes