Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wel verbinding, geen geluid AirPods

(Onderwerp aangemaakt op: 31-12-2024 01:07 PM)
237 Weergaven
ouileonie
Explorer
Opties
Sinds de laatste softwareupdate van mijn Galaxy Watch 4 heb ik geen geluid meer op mijn AirPods, terwijl deze wel verbonden is met de watch. Voorheen geen problemen.

Ik heb de koppeling al een aantal keer gereset en opnieuw verbonden maar wederom geen geluid. Opnieuw opstarten van de watch heeft ook niet gewerkt. De AirPods doen het wel gewoon op mijn telefoon (Samsung A54)

Kunnen jullie mij helpen?
0 Likes
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Om welke oortjes gaat het precies?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ouileonie
Explorer
Opties
Volgens mij de Apple Airpods 2... Ik moet zeggen dat Apple/Android nooit een briljante match is geweest.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt helemaal. Beide bedrijven willen dat je alles van hun koopt. Als een netwerk reset niet werkt kan je de oortjes resetten of de Watch resetten. Veel meer kan je niet doen. Met Galaxy Buds zou het wel goed werken.
ouileonie
Explorer
Opties
Bedoel je dan een soft reset of een hard reset waarbij je alle gegevens van het horloge wist?
Verder, ik zit inderdaad te overwegen om voor de Galaxy Buds 3 te gaan. Had toentertijd voor Apple gekozen wegens het formaat, ik heb kleine oren, en de geluidskwaliteit. Maar kan i.c.m. Android nauwelijks van de functionaliteiten gebruik maken. De buds lijken ook aan de kleine kant dus op hoop van zegen!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De Buds 3 zijn heerlijke dopjes, ik heb ze 😁 Ik doelde op een fabrieksherstel van de Watch. En de dopjes resetten. En dan een verse connectie maken tussen beide.
ouileonie
Explorer
Opties
Dankjewel voor je reactie! Ik ga even kijken of dat lukt. En anders weet ik welke ik ga halen. Fijne nieuwjaarsdag! 😊
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Fijne Nieuwjaarsdag!
ouileonie
Explorer
Opties
Goedemiddag, helaas heeft een reset niet geholpen. Ik heb de Buds 3 gepast maar vind ze iets aan de grote kant. Baal ervan dat de oortjes die goed passen ineens niet meer compatibel zijn. 😔
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ouileonie,

Bedankt voor jouw bericht. Ik kan goed begrijpen dat je baalt dat je Airpods niet meer werkt op jouw Watch4. Wanneer de Watch verbonden is aan een Samsung toestel kan je een foutrapport hierover indienen.  Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

1. Reproduceer de issue.

2. Leg het vast op foto of video.

3. Open de Wearable-app op je telefoon.

4. Tik op het meer-pictogram in de linkerbovenhoek van het scherm. Het zal verschijnen als drie horizontale lijnen.

5. Tik op Contact opnemen.

6. Tik op Foutrapporten.

7. Vul het foutenrapport in met details over wat er is gebeurd(Vergeet niet om screenshots/foto's/videos toe te voegen).

8. Als je klaar bent, tik dan op het verzendpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.  

Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt en voor overige vragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes