Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 6 meldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2023 01:32 AM)
851 Weergaven
Superstans65
Explorer
Opties
Je kunt aangeven van welke apps je meldingen wilt, ik heb dus WhatsApp aangezet. Op mijn telefoon heb ik de meldingen van bepaalde groeps-apps gedempt, omdat daarvan veel meldingen komen. Dat werkt goed op de telefoon maar op mijn watch blijven ze binnen komen. Als ik klik op de watch bij 'meldingen blokkeren' dan geldt dat voor heel WhatsApp in plaats van die ene groep. Is daar een oplossing voor?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Superstans65
Explorer
Opties
het is nu gelukt, idd opnieuw geïnstalleerd op watch, opnieuw gekoppeld etc en nu staat de groepsmelding uit. Bedankt voor de tips 👍👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer de whatsapp app eens te installeren op je watch. Kijke of het dan beter gaat. Of de groepsapp een keer de meldingen aanzetten en daarna weer dempen. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kleine toevoeging op Rohit. Open de whatsapp app op je horloge ook even of verwijder de app van je horloge (niet je telefoon). je moet namelijk whatsapp koppelen via je telefoon anders werkt het niet als de app wel op je horloge staat.

0 Likes
Superstans65
Explorer
Opties
de App staat al op foon en watch, zijn gekoppeld, de berichtjes komen prima binnen. Ik heb nu op de foon het dempen vd meldingen even uit en weer aan gezet. Vandaag is het (gelukkig) nog rustig in die groepsapp, dus even afwachten of dit afdoende was als ze weer gaan appen... 🙂
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik heb jou probleem heel soms maar dan niet op me watch maar gewoon op me tel. Dan doe ik dus meldingen aan > dempen weer aan en opgelost! Dus hopelijk voor jou ook!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
Superstans65
Explorer
Opties
het is nu gelukt, idd opnieuw geïnstalleerd op watch, opnieuw gekoppeld etc en nu staat de groepsmelding uit. Bedankt voor de tips 👍👍
0 Likes
Dutchvapie
First Poster
Opties
Ik krijg juist geen groepsmeldingen op mijn ultra watch heel irritant want die gebruik ik veel overdag terwijl ik ze op mijn andere watch ook samsung wel kreeg iemand enig idee
0 Likes