Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 42 mm oplader - welke ? geen enkele andere werkt

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2023 09:55 AM)
375 Weergaven
Lindavn
Apprentice
Opties

Goedemorgen!
ik heb reeds bijna 5 jaar na volle tevredenheid de watch 42 mm SM-R810. Ik heb altijd gehad dat als ik een andere oplader gebruik, ik de melding krijg 'gebruik originele oplader'.  Mijn man heeft de watch 5 en ook die oplader kan ik niet gebruiken. De draadloze oplaad unit die we hebben van Samsung geeft ook dezelfde melding. Een oplader van de watch 4 van een vriend geeft ook de melding.

Nu is mijn oplader echter gevallen en inmiddels plakt hij ook echt en dergelijke, dus ik zou een nieuwe willen.. maar welke? en hoe weet ik zeker dat hij het nu wel gaat doen?

de klantenservice van Samsung geeft aan dat hij het gewoon moet doen op de originele laders van Samsung maar dat is dus niet.... Wie heeft de oplossing dat ik toch op andere opladers kan laden? Samsung verkoopt de oplader welke bij de watch hoorde namelijk niet meer... 

Bedankt alvast!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Deze misschien proberen:

https://www.gsmpunt.nl/kabels/originele-samsung-draadloze-oplader-oplaadkabel-galaxy-watch-zwart

De laders van de nieuwere watches werken inderdaad niet. Als je online een lader koopt heb je altijd recht om het terug te sturen. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Deze misschien proberen:

https://www.gsmpunt.nl/kabels/originele-samsung-draadloze-oplader-oplaadkabel-galaxy-watch-zwart

De laders van de nieuwere watches werken inderdaad niet. Als je online een lader koopt heb je altijd recht om het terug te sturen. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dit product is te gebruiken als Samsung Galaxy Watch oplader, maar ook als oplader voor de Galaxy Watch Active 1 en 2. 

Staat letterlijk in de omschrijving. Het is ook gewoon een origineel kabeltje. 

Zoektocht op MPN nummer: EP-OR825BBEGWW > https://tweakers.net/pricewatch/1459318/samsung-ep-or825-samsung-galaxy-watch-en-watch-active2/speci... 

Compatible model Samsung Galaxy Watch & Watch Active2
MeanD
Pathfinder
Opties
Heb het ff gecheckt met mijn nieuwe Watch6 lader en mijn oude trouwe SM-800 46mm OG Galaxy watch en ben bang dat Onno gelijk heeft. Deze lader puck EP-OR825BBEGWW werkt niet met de oude Galaxy watches. Als ik mijn OG Galaxy probeer op te laden met deze nieuwe lader lijkt het net alsof hij start met laden maar dan stopt het direct weer. Het enige wat hij doet is het tonen van een vruchteloos knipperend led lampje maar hij laadt niet. Dus de Amazon variant is de enige passende oplossing denk ik.
0 Likes