Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 4 na recente software update batterij snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2023 09:05 AM)
549 Weergaven
WillemdeNie
Pathfinder
Opties

Deze week is er een nieuwe software update uitgerold voor de watch4 (met zogezegd nieuwe functies van de watch5 en 6 erbij).

Helaas is het resultaat dat de batterij 2x zo snel leeg is. Normaal haal ik in 24 uur ca 45% over. Nu is schakelt hij het horloge na 20 uur in de spaarmodus omdat de batterij gedaald is tot minder dan 15%.

GPS uitzetten is al gedaan.

Kan ik de vorige software terugzetten of komt er een verbetering?

8 Antwoorden
ik1278
Explorer
Opties
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Hopen dat er snel een update komt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ik1278, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hoe ziet het verbruik eruit van jouw Watch? Als je in de Wearable-app gaat naar Instellingen Horloge > Batterij en Apparaat-onderhoud > Batterij, zie je hier apps bij staan die opvallen vanwege het verbruik. Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze met ons, dan kijken we met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ik1278
Explorer
Opties
Bedankt voor uw reactie. Ik heb veel dingen nogmaals een keer uitgezet en nu gaat de batterij net weer 1,5 dag mee.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ik1278, goedemorgen,

Dankjewel voor je terugkoppeling en wat goed om te lezen dat je het zelf hebt kunnen oplossen 👍 Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen of heb je vragen, stuur ons gerust een berichtje!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Blackswanmyg
Journeyman
Opties
Ik heb hetzelfde probleem, net iets langer dan 24 uur is de batterij helemaal leeg terwijl hij anders langer dan 48 uur meegaat. Vind dit echt zonde... Hoop dat hier snel verandering in komt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Blackswanmyg, goedemorgen.

Hoe ziet het batterij verbruik eruit van jouw Watch? Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze met ons dan kijken we met je mee. 

Heb je de Watch ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je Watch maar zet deze niet direct terug en stel je Watch in als nieuw. Installeer de apps apart vanuit de Google PlayStore

Groeten,

Martijn

0 Likes
Cinnedie
First Poster
Opties
Wel raar je koopt een smartwatch met vele mooie opties maar nu moet je alles uitzetten want anders is de batterij binnen 20uur leeg , zucht.....
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Cinnedie,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Jouw klacht is dan intern bij ons bekend.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes