Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 4 LTE Verkrijgbaar in NL?

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2021 03:27 AM)
2825 Weergaven
MevrouwR
Journeyman
Opties
Goedendag, 
Wanneer wordt de Galaxy Smart 4 LTE in Nederland uitgebracht? 
0 Likes
14 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @MevrouwR,

Het is de vraag of hij überhaupt in Nederland wordt uitgebracht, Nederland loopt nogal achter op dit vlak. Als je hem echt wilt, dan kun je hem wel bij Art & Craft bestellen. Dit is een grote Belgische winkel die ook een Nederlandse tak heeft, en zij leveren uit de Belgische voorraad.

https://www.artencraft.nl/nl/samsung-galaxy-watch4-44mm-lte-black-597990.html

kevin-sig
MevrouwR
Journeyman
Opties
Bedankt voor je snelle reactie Kevin 👍 Ik neem aan dat ik hem gewoon met een t-mobile e-sim kan gebruiken in NL? Sorry ik ben niet zo heel erg thuis in dit 😬
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MevrouwR, goedemiddag.

Wat gaaf om te lezen dat je interesse hebt in de nieuwe Galaxy Watch4 LTE. De Watch 4 LTE is niet uitgebracht in Nederland, hierdoor kunnen wij niet garanderen dat dit goed gaat werken.

Zodra we de Watch4 LTE ook in Nederland gaan uitbrengen zullen we dit ook uitgebreid aankondigen via onze verschillende kanalen. 

Houd onze website dan ook goed in de gaten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MevrouwR
Journeyman
Opties

Ik zie dat Tmobile het nog niet ondersteund met Android maar om nu te moeten gaan wachten tot ze het wel ondersteunen of dat hij eindelijk in NL uit komt dat duurt mij te lang. Ik ga toch maar een lte bestellen en hopelijk heeft Tmobile er volgend jaar wel een esim voor. Het verschil is maar 50,- dus dat is een aanvaardbare gok. Maar nu kan ik mijn gewenste 40mm LTE Zilver alleen via de Duitse markt leverbaar. Overigens een Nl bedrijf maar die haalt ze uit DE. Is dat nog een regio probleem of zit daar geen verschil in met de in Belgie uitgegeven horloges ? Is een Europees model zou ik denken. 

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @MevrouwR,

Wij kunnen niet garanderen dat dit zal werken, simpelweg omdat het nog niet beschikbaar is in NL en de ondersteuning momenteel mist. 

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
RemcoOuwerkerk
Journeyman
Opties

Ik had een LTE maar KPN ondersteund op dit moment alleen nog de Apple watch e-sim. LTE voor de Galaxy Watch 4 Classic wordt nog niet ondersteunt door KPN, ik weet niet of dit nu al ondersteunt wordt door andere providers.

Remco Ouwerkerk
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RemcoOuwerkerk, goedemiddag.

Momenteel is de LTE uitvoering van de Watch niet beschikbaar voor de Nederlandse markt, wanneer deze ook geschikt is voor onze netwerken zullen we dit ook uitgebreid bekend maken. Voorlopig is het voor ons ook afwachten 😇

Groeten,
Martijn

KarelH
Apprentice
Opties

Hallo Martijn,

Ik heb een Watch 4 Classic aangeschaft via T-mobile met een Esim abonnement.

Nu merk ik dat ik b.v. locatie in google maps delen niet kan gebruiken.

Als antwoordt van Samsung krijg ik te horen dat de support op LTE in Nederland nu nog niet wordt ondersteunt. Wat kan jij mij hier over zeggen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Welke melding krijg je te zien als je dit probeert? En hoe probeer je de locatie precies te delen? T-Mobile is de enige provider die deze optie aanbiedt. Is de Watch verder up-2-date? 

Groeten,

Martijn

0 Likes