Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung smartwatch start niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2021 03:17 PM)
1189 Weergaven
dobermanwee
Apprentice
Opties

Samsung Galaxy S3 Frontier wil niet opstarten slaat gelijk weer uit,ook een reboot helpt niet.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @twinkel01, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dat is goed vertoeven daar geloof ik 😎 Als je de Watch op de oplader legt zie je dan wel het scherm oplichten? Een andere mogelijkheid is om de Watch terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Hard-reset
• Schakel de Watch uit (houdt de startknop ingedrukt en selecteer 'uitschakelen')
• Druk de startknop(rechtsonder) in en houdt deze ingedrukt totdat er REBOOTING op het display komt te staan
• Druk de startknop(rechtsonder) een paar keer in tot 'Select REBOOT MODE' wordt weergegeven op het display
• Druk op de startknop (rechtsonder) om 'Recovery' te selecteren;
• Druk de home-knop(rechtsboven) in tot de selectie wordt verwerkt.
• Druk vervolgens weer op de startknop(rechtsonder) en houdt deze ingedrukt tot de Watch zich opnieuw opstart.
• Koppel vervolgens je Watch weer aan je telefoon.

Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Wil je niet meer overgaan tot een reparatie, stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0)

Fijne vakantie nog en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Normaal zou ik een reparatie aanbevelen maar dit horloge is van 2016. Misschien tijd om te upgraden naar een Watch 4?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
dobermanwee
Apprentice
Opties
Nu heb hem in 2019 gekocht dus nee ben wel klaar met Samsung
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kunt hem altijd aanmelden voor reparatie. https://bit.ly/2jwV3SJ

Waarom klaar met een heel merk omdat een oud horloge ermee ophoud?
dobermanwee
Apprentice
Opties
Nu als ik een horloge koop en de volle prijs betaal ga ik er niet van uit dat hij 3 jaar oud is.Heb geprobeerd hem aan te melden maar te ver weg voor de ophaal service.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je wat koopt dan doe je toch eerst wat research lijkt mij?

Dit jaar is de Watch 4 uitgekomen bijvoorbeeld.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @dobermanwee, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt!

Het is natuurlijk niet fijn als je Watch het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en kun je de Watch ook aanmelden voor de ophaalservice.

Je geeft aan dat de ophaalservice te ver weg zit, echter wanneer je de Watch hebt aangemeld voor de ophaalservice komen wij je Watch bij jouw thuis ophalen.

Laat je me weten of het gelukt is?

Groeten,

Martijn

0 Likes
dobermanwee
Apprentice
Opties
Bedankt voor uw reactie ben in overleg met mijn man,heb hem toen cadeau gegeven.Wist niet dat de toestel al van 2016 was heb hen in maart 2019 gekocht dus garantie net een halfjaar verlopen,beetje sneu koste toen nog genoeg.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Oeeei, dat is inderdaad wel balen. Wat de garantietermijn aangaat, daar kan ik helaas niets in wijzigen. Wel kan je hiervoor het gesprek aangaan met je verkoper, je hebt naast de fabrieksgarantie ook recht op een wettelijke garantie

Mocht je overwegen om voor een nieuwe Watch te gaan kijken, stuur mij dan een privé berichtje en misschien heb ik dan nog wel iets leuks voor je 💙

Groeten,

Martijn

0 Likes
dobermanwee
Apprentice
Opties
Dank voor je reactie zijn aan het brainstormen wat verstandig is