op 16-10-2021 03:17 PM
Samsung Galaxy S3 Frontier wil niet opstarten slaat gelijk weer uit,ook een reboot helpt niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-06-2023 09:45 AM
Hi @twinkel01, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dat is goed vertoeven daar geloof ik 😎 Als je de Watch op de oplader legt zie je dan wel het scherm oplichten? Een andere mogelijkheid is om de Watch terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Hard-reset
• Schakel de Watch uit (houdt de startknop ingedrukt en selecteer 'uitschakelen')
• Druk de startknop(rechtsonder) in en houdt deze ingedrukt totdat er REBOOTING op het display komt te staan
• Druk de startknop(rechtsonder) een paar keer in tot 'Select REBOOT MODE' wordt weergegeven op het display
• Druk op de startknop (rechtsonder) om 'Recovery' te selecteren;
• Druk de home-knop(rechtsboven) in tot de selectie wordt verwerkt.
• Druk vervolgens weer op de startknop(rechtsonder) en houdt deze ingedrukt tot de Watch zich opnieuw opstart.
• Koppel vervolgens je Watch weer aan je telefoon.
Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Wil je niet meer overgaan tot een reparatie, stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0)
Fijne vakantie nog en groeten,
Martijn
op 16-10-2021 03:34 PM
op 16-10-2021 04:00 PM
op 16-10-2021 04:35 PM
op 16-10-2021 04:41 PM
op 16-10-2021 04:51 PM
op 19-10-2021 10:19 AM
Hey @dobermanwee, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt!
Het is natuurlijk niet fijn als je Watch het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en kun je de Watch ook aanmelden voor de ophaalservice.
Je geeft aan dat de ophaalservice te ver weg zit, echter wanneer je de Watch hebt aangemeld voor de ophaalservice komen wij je Watch bij jouw thuis ophalen.
Laat je me weten of het gelukt is?
Groeten,
Martijn
op 19-10-2021 11:39 AM
op 19-10-2021 11:45 AM
Oeeei, dat is inderdaad wel balen. Wat de garantietermijn aangaat, daar kan ik helaas niets in wijzigen. Wel kan je hiervoor het gesprek aangaan met je verkoper, je hebt naast de fabrieksgarantie ook recht op een wettelijke garantie
Mocht je overwegen om voor een nieuwe Watch te gaan kijken, stuur mij dan een privé berichtje en misschien heb ik dan nog wel iets leuks voor je 💙
Groeten,
Martijn
op 19-10-2021 01:00 PM