Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch4 google maps uitschakelen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2021 10:21 AM)
981 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Guust
Explorer
Opties
Goedemorgen, 

Als ik in de auto google maps gebruik ontvang ik continu de aanwijzingen ook op mijn horloge. Iemand een idee hoe dit uit te zetten is? Zou mooi zijn als er een manier is om dit te doen zonder dat je gelijk rechten op meldingen van een app moet intrekken of zoiets. Ik kan het in ieder geval niet vinden dus om batterij te sparen zet ik mijn horloge dan maar uit, maar dat kan vast niet zo bedoeld zijn. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Guust,

Google heeft het inderdaad een beetje verstopt, ik moest zelf ook goed zoeken :winking-face:

Open Google Maps op je horloge, tik op het zoekicoontje en scroll helemaal naar beneden. Daar vind je de instellingen, en daar kun je automatisch starten uitzetten. 

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Guust,

Google heeft het inderdaad een beetje verstopt, ik moest zelf ook goed zoeken :winking-face:

Open Google Maps op je horloge, tik op het zoekicoontje en scroll helemaal naar beneden. Daar vind je de instellingen, en daar kun je automatisch starten uitzetten. 

kevin-sig
Guust
Explorer
Opties

Hoi @KevinW ,

Sorry voor de late reactie. Dank voor je oplossing 🙂! Gevonden en uitgezet, dankje!

Groeten,
Guust 

0 Likes