op 23-02-2022 02:42 PM
hoi,
Ik heb een Galaxywatch4. In principe fijn ding. Alleen sinds kort verschijnt de tijd om te bewegen melding wel op heel bijzondere momenten. Ik was vandaag redelijk stevig aan het doorwandelen, al een minuut of 15, en plots verschijnt de melding : tijd om te bewegen.
Ik heb het idee dat de sensor hiervoor niet helemaal lekker (meer) werkt. Aangezien deze soms wel na 50 minuten bank hangen oppopt en soms niet en vandaag dus tijdens een beweging.
Ik heb mijn watch bijgewerkt, al een keer terug naar fabrieksinstellingen gezet en deze staat momenteel in spaarstand. Batterij verbruik valt namelijk wat tegen (1,5 dag) vergeleken met een Garmin bv (makkelijk 4-5 dagen).
Iemand enig idee hoe deze weer correct te krijgen?dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-05-2023 03:28 PM
Hi @Boldy1963, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je aan het hardlopen ent maak je hierbij dan ook gebruik van de Samsung Health activiteiten? En start je deze zelf of gebeurd dit door middel van de automatische detectie?
Je kan deze optie wel uitzetten, open de Wearable-app en ga naar Instellingen Horloge > Samsung Health. Bij het kopje inactieve tijd kan je dit in- of uitschakelen.
Groeten,
Martijn
op 23-02-2022 02:52 PM
op 28-02-2022 10:35 AM
Hi @Members_JSppBav, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Hoe gaat het nu met je Watch? Je hebt zo te lezen zelf al het één en ander geprobeerd 👍 Zet je na het resetten ook een back-up terug of stel je de Watch in als nieuw?
Bij normaal gebruik kun je met de Watch 4 tot zo'n 2 dagen gebruiken, 1.5 dag is dan ook helemaal geen verkeerde score.
Groeten,
Martijn
op 05-05-2023 01:33 PM
Ook ik heb dat op mijn wacht4, zelfs al ik aan het hardlopen ben. Iets waar ik me gigantisch aan stoor. Instellen naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Is dit ergens uit te zetten?
op 05-05-2023 03:28 PM
Hi @Boldy1963, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je aan het hardlopen ent maak je hierbij dan ook gebruik van de Samsung Health activiteiten? En start je deze zelf of gebeurd dit door middel van de automatische detectie?
Je kan deze optie wel uitzetten, open de Wearable-app en ga naar Instellingen Horloge > Samsung Health. Bij het kopje inactieve tijd kan je dit in- of uitschakelen.
Groeten,
Martijn
op 25-04-2024 09:15 AM
op 25-04-2024 03:27 PM
Hallo @Tumtum,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de bovenstaande tips niet hebben gewerkt raden we aan om een foutrapport in te dienen. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes -> Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay