Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hardlopen Watch 4 Classci schakelt steeds uit na update februari 2022

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2022 02:19 PM)
349 Weergaven
Members_rvJg5w3
First Poster
Opties

Ik ben zojuist gaan hardlopen. Voor de update van februari 2022 was er geen probleem als er een bericht binnen kwam op de horloge. Nu schakelt de het hardlopen uit als er een bericht binnen komt. Maar ook zonder dat er een bericht komt. Heel vreemd. 

Automatisch pauzeren staat sowieso al uit.

Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
patrickheijer
Student
Opties

Goedemorgen,

Gister is er een nieuwe update uitgekomen voor mijn horloge samen met de reset naar fabrieksinstellingen lijkt het probleem opgelost te zijn.

Dank voor de hulp!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_rvJg5w3, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Wordt de training onderbroken of schakelt je Watch volledig uit? Ervaar je dit ook als je een andere activiteit hebt gestart? Heb je de Watch ook al eens opnieuw opgestart?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
patrickheijer
Student
Opties

Goedendag,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn maand oude Samsung Galaxy Watch 4 Classic na de laatste update.

Met hardlopen en wandelen stopt de activiteit automatisch na enkele minuten, en zie ik het scherm van mijn horloge/tijd weer. Opnieuw opstarten van het horloge heeft niet geholpen. Het uitzetten van Automatisch pauzeren en het opnieuw opstarten van de activiteit ook niet.

Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @patrickheijer, goedemiddag.

Dankjewel voor je berichtje. Maak anders een back-up van je Watch en zet deze vervolgens terug naar de fabrieksinstellingen, zet de back-up niet meteen terug maar stel je Watch in als nieuw.

Laat je me weten of het gelukt is?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
patrickheijer
Student
Opties

Goedemorgen,

Gister is er een nieuwe update uitgekomen voor mijn horloge samen met de reset naar fabrieksinstellingen lijkt het probleem opgelost te zijn.

Dank voor de hulp!