Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon en Watch verbinden zonder Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2022 12:43 PM)
2699 Weergaven
KarinB71
Student
Opties
Is het mogelijk om zonder Bluetooth toch verbinding te krijgen tussen je smartwatch en je telefoon door bijvoorbeeld wifi? Heeft iemand een oplossing 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Verbinding op afstand → Uw Galaxy Watch en het mobiele apparaat zijn met elkaar verbonden via Bluetooth. Wanneer er geen Bluetooth-verbinding beschikbaar is, kunt u de Galaxy Watch Active op afstand met uw mobiele apparaat verbinden door uw Samsung-account te gebruiken via een Wi-Fi-netwerk. Op deze manier kunt u meldingen van uw mobiele apparaat blijven ontvangen. Als deze functie niet is ingeschakeld, start u de Galaxy Wearable-app op uw mobiele apparaat, tikt u op Start → Account en back-up en tikt u vervolgens op de schakelaar Verbinding op afstand

Met dank aan OnnoJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
0 Likes
9 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Waarom? Doet je Bluetooth het niet?
0 Likes
KarinB71
Student
Opties
Die werkt wel maar ik vraag me af als ik mijn telefoon niet bij me heb of te ver weg ligt dan heb ik geen Bluetooth verbinding. Vraag me af of er dan een verbinding mogelijk is via WiFi zodat ik wel berichten blijf ontvangen
0 Likes
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Verbinding op afstand → Uw Galaxy Watch en het mobiele apparaat zijn met elkaar verbonden via Bluetooth. Wanneer er geen Bluetooth-verbinding beschikbaar is, kunt u de Galaxy Watch Active op afstand met uw mobiele apparaat verbinden door uw Samsung-account te gebruiken via een Wi-Fi-netwerk. Op deze manier kunt u meldingen van uw mobiele apparaat blijven ontvangen. Als deze functie niet is ingeschakeld, start u de Galaxy Wearable-app op uw mobiele apparaat, tikt u op Start → Account en back-up en tikt u vervolgens op de schakelaar Verbinding op afstand

Met dank aan OnnoJ
0 Likes
KarinB71
Student
Opties
Heb ik allemaal aan staan maar het contact met de telefoon wordt steeds verbroken als ik buiten Bluetooth bereik ben. En ik heb een Samsung account
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je wifi moet wel aanstaan op je horloge en hiernaast moeten de wachtwoorden wel bekend zijn op je horloge. 

Ook moet je telefoon uiteraard gewoon verbonden zijn met het internet. 
De vind mijn telefoon functie op je horloge kan soms nog wel eens helpen om de toestellen geforceerd met elkaar te laten verbinden. 

Zoole
Helping Hand
Opties
Ik gebruikte het eigenlijk niet, maar even geprobeerd, maar ik krijg het ook niet aan de wapper.
0 Likes
KarinB71
Student
Opties
Bij mij werkt het ook niet
0 Likes
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Misschien is dit de oplossing SmartSelect_20220609-162419_Chrome_6635_1654784659.jpg
0 Likes
nuhes
First Poster
Opties
Verbinding op afstand doet niet met mijn telefoon. Ik heb van alles en nog wat geprobeerd maar zonder resultaat
0 Likes