Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchroniseren Samsung Health en Galaxy Watch Active 2

(Onderwerp aangemaakt op: 10-10-2021 02:05 PM)
918 Weergaven
Pil74
First Poster
Opties
Vanaf 19 september heeft Samsung Health niet gesynchroniseerd met mijn Galaxy Watch Active 2, tot 8 oktober. Ik heb in de tussentijd niet zo vaak Bluetooth aan gehad om te synchroniseren om batterij te sparen. Nu probeer ik te synchroniseren, maar de afgelopen 3 weken pakt hij niet mee. Hoe is dit op te lossen? Moet je synchroniseren elke dag doen of zo? Nu zit er een hiaat in mijn presentatie overzichten. Intussen tijd zou ik een update gedaan hebben, weet ik niet meer. 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Pil74,

Het is inderdaad aan te raden om frequenter te synchroniseren. Het horloge kan dingen niet oneindig blijven onthouden, dus het kan inderdaad zijn dat hij de rest niet langer kan synchroniseren.

Het horloge maakt gebruik van BLE, Bluetooth Low Energy, en is dus van zichzelf al energiebesparend. De grootste energieverbruiker is de notificaties, dus als je energie wilt besparen, dan raad ik je aan die uit te zetten en Bluetooth zo vaak mogelijk aan laten, dan krijg je ook dit niet en blijft alles gewoon netjes up-to-date.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Theresafitgirl
Journeyman
Opties
Ik open net de wear app en toen moest ik updaten? Ik heb hem vrijdag nog eraf gehaald en opnieuw erop gezet? Maar goed, uiteraard gedaan. En nu heb ik Bluetooth weer aan staan op mijn horloge en dus ook kunnen synchroniseren. Yes! Geen idee, wat er was, maar voor nu doet die het weer.
Bedankt voor je reacties.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Pil74,

Het is inderdaad aan te raden om frequenter te synchroniseren. Het horloge kan dingen niet oneindig blijven onthouden, dus het kan inderdaad zijn dat hij de rest niet langer kan synchroniseren.

Het horloge maakt gebruik van BLE, Bluetooth Low Energy, en is dus van zichzelf al energiebesparend. De grootste energieverbruiker is de notificaties, dus als je energie wilt besparen, dan raad ik je aan die uit te zetten en Bluetooth zo vaak mogelijk aan laten, dan krijg je ook dit niet en blijft alles gewoon netjes up-to-date.

kevin-sig
Theresafitgirl
Journeyman
Opties
Hallo, ik heb ook problemen met het synchroniseren van mijn galaxy 2 met samsung health. Ik heb al meerdere keren Samsung wear en health verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Op Mijn telefoon en horloge staat altijd Bluetooth aan. Dagelijks synchroniseer ik handmatig, maar helaas zonder effect. Telefoon uitschakelen en opnieuw aanzetten helpt ook niet. Wat kan ik nog meer doen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Theresafitgirl, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat ervaar je precies met jouw Watch en telefoon? En met welke telefoon heb je jouw Watch gekoppeld? En zijn zowel je Watch als telefoon ook up-2-date?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Theresafitgirl
Journeyman
Opties
Hallo Martijn, ik heb een Samsung A50. Ik ben er inmiddels achter dat het op mijn horloge niet meer lukt om Bluetooth aan te zetten. Dan is het ook niet raar, dat het niet kan synchroniseren met mijn telefoon. Hoe kan ik ervoor zorgen, dat Bluetooth weer aangaat. Het " schuifknopje" , kan ik nu niet omzetten naar aan.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Zie je de Watch wel terug in je Wearable-app? Staat er een spaarstand of vliegtuigstand ingeschakeld op je Watch? Heeft je Watch in het verleden wel een goede koppeling gehad met deze telefoon?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
Theresafitgirl
Journeyman
Opties
Ik open net de wear app en toen moest ik updaten? Ik heb hem vrijdag nog eraf gehaald en opnieuw erop gezet? Maar goed, uiteraard gedaan. En nu heb ik Bluetooth weer aan staan op mijn horloge en dus ook kunnen synchroniseren. Yes! Geen idee, wat er was, maar voor nu doet die het weer.
Bedankt voor je reacties.
Theresafitgirl
Journeyman
Opties
Hallo, ik heb te vroeg gejuicht. Helaas is mijn watch weer verbroken met mijn telefoon. Weer lukt het niet om Bluetooth aan te zetten op mijn watch. De watch staat niet op vliegtuigstand of spaarstand.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Theresafitgirl, goedemorgen.

Omdat het niet echt wil vlotten met je Watch is het misschien geen verkeerd idee om je Watch eens helemaal terug te zetten naar de fabrieksinstellingen 😇 Maak wel eerst een back-up van je Watch maar stel je Watch vervolgens wel als nieuw in.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Theresafitgirl
Journeyman
Opties
Ik had hem al gereset, maar dat is niet hetzelfde denk ik. Ik ga dit proberen en anders ben ik bang dat ik hem voor reparatie moet sturen. Ben ik hem alleen een paar weken kwijt. 😞
0 Likes