Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Stappenteller op nieuwe Watch functioneert niet goed.

(Onderwerp aangemaakt op: 31-07-2022 02:13 PM)
3462 Weergaven
makkieonline
Student
Opties

De stappenteller op mijn Samsung watch 4 classic klopt voor geen meter. Veel te veel stappen worden geregistreerd bij een wandeling (precisie aan notabene) maar ook vind registratie plaats wanneer ik achter mijn drumstel zit. In een denkt het apparaat dat ik aan het hardlopen ben. Wat gaat hier fout? Toestel is hagelnieuw

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik begrijp dat het om een nieuw horloge gaat. Je moet even een fabrieksherstel doen. Als dit het niet oplost terug naar de verkoper ermee.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Celf
Navigator
Opties
Hallo Members_6, wat is in jouw situatie "veel te veel" geregistreerde stappen en welke referentie gebruik je hier bij?
0 Likes
makkieonline
Student
Opties
Ik heb gewoon het dubbele van normaal. Als ik achter mijn drumstel zit gaat de stappenteller ook gewoon door.
10 minuten drummen en 800 stappen erbij???
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik begrijp dat het om een nieuw horloge gaat. Je moet even een fabrieksherstel doen. Als dit het niet oplost terug naar de verkoper ermee.
makkieonline
Student
Opties
Ik neem contact op met de verkoper
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goed plan🙂
Miogirl
Journeyman
Opties
Stappenteller op mijn nieuwe watch 5 telt te weinig stappen. Op bijna 4000 stappen scheelt het 1000 stappen met andere divices.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Miogirl, goedemiddag.

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Is jouw Watch verder up-2-date? Met welke andere apparaten is er verschil in de hoeveelheid stappen? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_qbpG91o
First Poster
Opties

Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem met haar W5.

Zij heeft veel minder stappen als ik met mijn W1 en zij met haar Fitbit. De Health gegevens wijken af.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes