Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spotify playlist komt niet op smartwatch

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2024 12:14 PM)
1416 Weergaven
AnWe
Apprentice
Opties
Hallo,
Sinds vorige week een nieuwe telefoon (S23) en die gekoppeld aan mn eigen Samsung Watch Active 2. Bij het openen van de spotify app komen de afspeellijsten niet door. Ben wel ingelogd op mn eigen profiel maar kan alleen voor "zoeken" of "instellingen" kiezen. En binnen de instellingen heb ik geen optie over "playback" of "standalone" wat ik online al lees. Vanalles al geprobeerd, opnieuw downloaden, uitloggen. Niks helpt. Iemand een idee hoe ik toegang krijg op mijn eigen profiel en mijn eigen afspeellijsten op mijn horloge? Dank!
Sharidadvdl
First Poster
Opties

Bij mij heeft het helaas niet geholpen.. 

0 Likes
watch3spotify
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Op mijn S21 ultra werkte het perfect. Maar op de S24 Ultra opeens niet meer. Nu moet ik nadat ik op zoeken heb geklikt op het scherm tekenen of via de microfoon mijn playlist naam invoeren om muziek te downloaden naar mijn watch 3
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jullie reactie.

Wanneer het legen van de cache geheugen ook niet helpt, raad ik aan om een foutrapport in te dienen via de Members app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
lisvdw
First Poster
Opties
Ook hier sinds een week dit probleem Iemand al een oplossing gevonden?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @lisvdw,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook de Watch geprobeerd te resetten via de Wearable app?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

@lisvdw @watch3spotify @Sharidadvdl @AnWe 

Er is nog een laatste optie. 
Een extra harde reset. 

Volg de volgende stappen:

Verwijder spotify van je horloge.
start beide apparaten opnieuw op.
Geef je horloge een hard reset via het recovery menu. (maak een back up wanneer nodig, maar let op doe dit pas als spotify verwijderd is en je hierna je horloge opnieuw opgestart hebt. Zonder back up terug zetten zal het het beste werken)
https://www.youtube.com/watch?v=_elmpZFwMBE

Na de reset installeer spotify op je horloge. open het op je horloge en log op je horloge in.
Je krijgt dan als het goed is een melding door op je telefoon waarbij je toestemming moet geven om spotify aan je horloge te koppelen.

Barbara1703
Pioneer
Opties
Ik hen
b met A53 precis hetzelfde probleem in combi met samsung galaxy watch Echt alles geprobeerd en suf gezocht op internet heeft .e al mega veel uren en frustratie gekost . Zo van één op andere moment had ik het probleem. Ik heb jullie vorige weel al gebeld diagnose rapport ingestuurd zaterdag via dit forum contact opgenomen. aar krijg geen reactie en lees hier helaas ook geen oplossing.
Teleurstellend!!!
0 Likes
Sharidadvdl
First Poster
Opties

Helaas werkt deze methode ook niet...

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Sharidadvdl,

Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Barbara1703
Pioneer
Opties
Het is inmiddels 15 mei en nog steeds geen oplossing!!!! De enige oplossing die jullie aan dragen is om je horloge op te sturen. En dan zijn alle kosten voor jezelf!!! Contact met spotify zelf op een is nig nooit in julle opgekomen! Jullie verlenen een waardeloze service!
0 Likes