Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spotify playlist komt niet op smartwatch

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2024 12:14 PM)
1410 Weergaven
AnWe
Apprentice
Opties
Hallo,
Sinds vorige week een nieuwe telefoon (S23) en die gekoppeld aan mn eigen Samsung Watch Active 2. Bij het openen van de spotify app komen de afspeellijsten niet door. Ben wel ingelogd op mn eigen profiel maar kan alleen voor "zoeken" of "instellingen" kiezen. En binnen de instellingen heb ik geen optie over "playback" of "standalone" wat ik online al lees. Vanalles al geprobeerd, opnieuw downloaden, uitloggen. Niks helpt. Iemand een idee hoe ik toegang krijg op mijn eigen profiel en mijn eigen afspeellijsten op mijn horloge? Dank!
27 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi,

Ben je ingelogd via je horloge of via je telefoon? Er hoort namelijk een soort scherm te komen waarbij je akkoord moet geven om je account met je horloge te delen.

AnWe
Apprentice
Opties
Ja nadat ik spotify opnieuw start / opnieuw heb geïnstalleerd op het horloge heb ik daar ingelogd en ik sta onder instellingen ook ingelogd in mijn eigen account
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @AnWe,

Is de issue ondertussen opgelost? Zo nee, is jouw Watch en toestel ook helemaal up-to-date? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
AnWe
Apprentice
Opties
Nee issue nog niet opgelost. Alles is up-to-date. App (zowel op telefoon als watch) opnieuw downloaden en opnieuw inloggen werkt ook niet.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie @AnWe,

Heb je wel de mogelijkheid om muziek te zoeken en af te spelen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
marcomid
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. S23 met galaxy watch 3. Spotify geeft geen afspeellijsten, kan alleen kiezen uit instellingen en losse nummers zoeken.
Kan wel Spotify via telefoon aanzetten en dan geluid via horloge doen.
Maar ik wil met oortjes en horloge met muziek kunnen hardlopen..
Met vorige telefoon geen probleem, nu met oude telefoon, na reset horloge zelfde probleem
Wie weet hoe of wat???
Groetjes Marco.
0 Likes
Sharidadvdl
First Poster
Opties

Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Iemand een oplossing?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Verwijder spotify van je horloge. start beide apparaten opnieuw op. 
installeer spotify op je horloge. open het op je horloge en log op je horloge in. 
Je krijgt dan als het goed is een melding door op je telefoon waarbij je toestemming moet geven om spotify aan je horloge te koppelen.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

MoiitjeHallo @AnWe,

Heeft de tip van Moiitje geholpen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes