Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 6 met of zonder 4G kopen

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2024 09:43 AM)
2108 Weergaven
helenafl
Journeyman
Opties
Ik wil graag een nieuwe watch kopen en ben uitgekomen op de Samsung watch 6 40mm. Nu twijfel ik nog, met óf zonder 4G. Prijs is het verschil, maar is extra betalen voor 4G het waard? Graag tips met ervaringen en waarom jij wel of geen 4G keuze hebt gemaakt ☺️ dank!
0 Likes
4 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Ik heb een GW4 Classic BT-versie, dus zonder LTE. Zolang het horloge via BT of op afstand via WiFi met mijn telefoon is verbonden, kan ik vanaf het horloge bellen en gebeld worden. Zoals je al zei, is er een prijsverschil tussen de BT- en LTE-versies en moet je extra betalen voor de watch esim. Daarnaast bieden maar heel weinig bedrijven esim voor het horloge aan. Als je jouw telefoon niet altijd bij je draagt, kan LTE een optie zijn, anders is de BT-versie voldoende. En zoals @OnnoJ al zei, de batterijduur is beter op de BT-versie.
Technicall
Apprentice
Opties

Als je een actieve sporter bent en je legt je toestel in de kluis of laat het thuis, dan is het met 4G toch een keuze. Het is echt een life saver met 4G.

0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goeiemiddag @helenafl ,

Tof dat je geïnteresseerd bent in de Samsung Galaxy Watch6 😄 De Galaxy Watch6 en de Watch6 LTE hebben maar één verschil en dat is uiteraard de mogelijkheid om te verbinden met een mobiel netwerk. Als je dus plant om buitenshuis op jouw horloge te internetten, dan is de LTE variant misschien wel perfect voor jou, maar als je jouw telefoon buitenshuis met je meeneemt, dan verbindt jouw Galaxy Watch6 via Bluetooth met het netwerk van jouw telefoon en zal je de 4G niet nodig hebben. Het is dus een kwestie van eventjes afwegen wat voor jou het beste uitkomt. 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
WillemdeNie
Pathfinder
Opties

Ik ga nu over van mijn watch 4 naar watch 6 met 4g. Speciaal om dat 4g; je bent dan bereikbaar ook als je geen telefoon bij je hebt. (kost wel een extra abonnementje van €5 per maand; alleen mogelijk bij Odido op dit moment). Zonder 4g werkt de watch 4 trouwens ook prima.

0 Likes