op 27-09-2018 03:07 PM
Mijn nieuwe Samsung Galaxy Watch gaat spontaan muziek afspelen zodra ik een telefoon gesprek beëindigd. Wie weet hoe ik dat probleem oplos?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-02-2021 10:09 AM
Hi @Speedy5000,
Een tip die ik op de Community van Spotify vond:
'Het blijkt dat als je naar instellingen gaat en zoekt naar "Bixby routines", en vervolgens "mijn routines" onderaan de pagina selecteert, je naar een andere pagina gaat met een paar routine-opties.
De Spotify Sleep-afspeellijst stond 's nachts aan vanwege een regel die was ingesteld in de routine "voor het slapengaan" - schuif gewoon de schuifregelaar om hem uit te schakelen.'
op 27-09-2018 07:50 PM
27-09-2018 08:32 PM - bewerkt 27-09-2018 08:33 PM
Nee ik had de muziek gestopt. Pleegde een telefoontje en na dat telefoontje ging hij meteen weer spelen. Watch al gereset en ook Spotify opnieuw geïnstalleerd.
op 28-09-2018 04:49 PM
op 28-09-2018 05:40 PM
Nee, op mijn telefoon totaal geen probleem.
op 02-10-2018 10:41 AM
heb ik ook gehad. Samsung had geen idee wat er aan te doen was. het enige dat bij mij hielp was mijn vaste spotify lijst te downloaden op de gear en verder geen bluetooth verbinding te hebben met mijn telefoon. zodra ik weer verbinding had met mijn telefoon begon het weer. Inmiddels mijn tweede gear net binnen gekregen omdat de eerste zoveel mankementen vertoonde dat ik een nieuwe wilde. De nieuwe lijkt het tot nu toe niet te hebben. je hebt er waarschijnlijk niet veel aan, maar je bent dus niet de enige
op 02-10-2018 01:29 PM
op 14-10-2018 11:10 PM
Ik heb hetzelfde probleem maar dan tijdens het hardlopen. Zodra de app begint de vertellen wat de actuele tijd en afstand enzo is gaat de muziek van spotify daarna spelen ookal heb ik geen muziek aan staan daarvoor. Dus ergens gaat er met de software iets mis.
14-10-2018 11:32 PM - bewerkt 14-10-2018 11:33 PM
Als ik het zo lees denk ik dat het een bug is in de app en niet aan de kant van Samsung. Spotify heeft namelijk de rechten om op te starten met het toestel, wat betekend dat het op de achtergrond de status kan bekijken. Stel dat spotify "Denkt" dat het iets afgespeeld had voor het gesprek - dan is het raak.
Ik zou aanraden om alle gegevens uit de spotify app te verwijderen (Cache clear, lokale data clear + reboot) en vervolgens spotify opnieuw in te stellen (Wat praktisch gezien betekend inloggen en je eigen instellingen terug zetten). Meestal zitten "vage" problemen in de cache (Tijdelijke opslag) van specefieke apps.
Edit: Ik dacht even dat het voor op de smartphone was, in de praktijk zal mijn advies min of meer hetzelfde blijven (Stel dan clearen van de cache niet kan dan is dit het verwijderen van de app en rebooten). Stel dat dit het niet op lost dan zit het probleem toch echt in de app en zal spotify het moeten oplossen.
op 03-01-2019 12:17 PM
Weet iemand of hier al een oplossing voor is?
Ik heb het horloge nu net een paar dagen en heb inderdaad dezelfde issues met Spotify.
Bij het doorgeven van 'tussentijden' tijdens het fietsen of hardlopen, begint Spotify spontaan te draaien, terwijl ik het die dag nog niet had gebruikt.
En ook als ik een oproep op mijn telefoon mis, begint Spotify daarna spontaan op mijn horloge. Best wel irritant als je op je werk zit... 😞