Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Spotify begint spontaan te spelen na een telefoongesprek.

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2021 10:09 AM)
8778 Weergaven
Daveplugge
Apprentice
Opties

Mijn nieuwe Samsung Galaxy Watch gaat spontaan muziek afspelen zodra ik een telefoon gesprek beëindigd. Wie weet hoe ik dat probleem oplos?

0 Likes
Daveplugge
Apprentice
Opties

Te zien aan alle app beoordelingen kan ik inmiddels zeggen dat alles aan de app van Spotify ligt en niet bij Samsung. 

0 Likes
ilse4
First Poster
Opties
Ik ben blij dat ik inmiddels een ander horloge heb, de Garmin 645 music. Werkt vlekkeloos met Spotify en alle andere apps. Iets minder hightec maar 100 x beter. Vooral hartslag meting en gps is veel beter.
0 Likes
Janus2
First Poster
Opties

Ik heb exact hetzelfde !!    heel erg irritant .....spotify (watch app) speelt spontaan muziek af na het beeindigen van een telefoongesprek op mijn Samsung S7.  Ik heb de Galaxy Watch 2,5 week in bezit !   Heeft iemand hier al een oplossing op gevonden ?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Zijn zowel het horloge als de Wearables up-to-date evenals jouw S7 en de Spotify-app? 

rsz-846676
0 Likes
Janus2
First Poster
Opties

Ja,  alles is up to date op de S7 en de watch heeft nu Tizen versie 4.0.0.1. !

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik durf zo niet te zeggen wat de oorzaak is. Komt het nog steeds voor? Dan kun je de Watch eens proberen te resetten.

rsz-846676
0 Likes
Lizardking68
Apprentice
Opties

Het ligt aan de Spotify app, niet aan de Galaxy watch. Ik heb hetzelfde probleem. Spotify begint niet alleen spontaan af te spelen na een telefoongesprek, maar ook als ik ik Endomondo of Mapmyruns opstart. Zodra er een app gebruik maakt van gesproken tekst, begint Spotify af te spelen. Mega irritant, maar dit zal opgelost moeten worden door Spotify, niet door Samsung....helaas...

0 Likes
Speedy5000
First Poster
Opties
op mijn S20 worden om 21.30 uur elke dag automatisch Spotify sleep nummers gedraaid. Erg irritant en ik krijg het niet gestopt.
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Speedy5000,

Een tip die ik op de Community van Spotify vond:

'Het blijkt dat als je naar instellingen gaat en zoekt naar "Bixby routines", en vervolgens "mijn routines" onderaan de pagina selecteert, je naar een andere pagina gaat met een paar routine-opties.

De Spotify Sleep-afspeellijst stond 's nachts aan vanwege een regel die was ingesteld in de routine "voor het slapengaan" - schuif gewoon de schuifregelaar om hem uit te schakelen.'

rsz-846676
0 Likes
Speedy5000
First Poster
Opties
Ha Bruce, dank voor de tip. Ik heb de routines uitgeschakeld en hoop dat ik het om 21.30 uur stil blijft.
0 Likes