Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Watch 6 Classic batterij snel op!

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2023 09:54 AM)
7787 Weergaven
Cheexi
Explorer
Opties
Ik heb sinds een maand de nieuwe Samsung Galaxy Watch 6 Classic en merk dat de batterij super snel op gaat! Hij gaat geen eens een dag mee, heb al gegoogled naar enige tips om de duur te verhogen, maar niks helpt helaas. Misschien heeft iemand hier nog bruikbare tips?

Mvg
58 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je hartslag meten en stress meten op continue staan? Dat verbruikt namelijk veel stroom. Ik zou die op eens per 10 minuten zetten. Verder zou ik dingen als Wi-Fi, Bluetooth, Gps ect alleen aanzetten wanneer je het nodig hebt, niet continue. Je zou ook het beeldscherm bijv op 75% helderheid kunnen zetten ipv 100. Je zou er zeker wel 2 dagen mee moeten kunnen doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Sylleke
Pioneer
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem, en bij mij staat alles uit, op de wifi na. 

We kopen een horloge met al deze functies  maar moeten die nu ineens uit gaan zetten omdat de batterij het niet eens 9 uur volhoudt? Want dir is dus bij mij. Om 09:00 uur mijn horloge om, en rond de klok van 17:00 is er nog maar 10% batterij over?

Dit klopt totaal niet! En misleiden van Samsung zelf door te zeggen dat de batterij is verbeterd.

0 Likes
Sylleke
Pioneer
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem.  Ik had er al contact over gehad, maar je moet alles maar uitschakelen?! WTF? Je koopt deze watch juist toch voor dit extras? Samsung zegt iets wat ze absoluut niet waar kunnen maken.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wat heb je allemaal aanstaan dan? Staat hartslag en stress op continue? Staat gps constant aan?
Sylleke
Pioneer
Opties

Zoals ik al eerder reageerde? Ik heb helemaal niks aanstaan dan alleen mijn wifi. Ik ben dat dus gaan uitproberen of dat het probleem was. Wat eigenlijk belachelijk is natuurlijk. Samsung propt er van alles in, en uiteindelijk moet je alles uitzetten anders loopt de batterij leeg? 

Nou, ik kan je vertellen,  ook al staat alleen de wifi aan, is op nog geen 8 uur later mijn watch leeg, dan heb ik dus nog maar 10% over? Dat kan echt niet! 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Maar staat hartslag en stress meting aan of uit? Het kan ook op 10 min staan. Vaak als die 2 op continue staan gaat het hard met de batterij.
Sylleke
Pioneer
Opties

Waarom vraag je steeds of mijn hartmeting en hartslag aan staat? Ik had toch al gezegd dat er niks aan staat dan alleen mijn wifi? 

En dan nog is het belachelijk dat je die niet aan kan zetten omdat je batterij te snel leeg loopt? Waarom stopt Samsung dit dan in het horloge? Mij een raadsel. 

Ik had de watch 4 en 5 al, en afgaand op de berichten van Samsung dat deze watch 6 lekker lang zou volhouden wat batterij betreft?! Helemaal niet waar dus. 

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik probeer er enkel achter te komen waarom jouw batterij snel leegloopt. Mijn Watch 5 Pro gaat makkelijk 4 dagen mee namelijk, de Watch 6 zou het gewoon vol moeten houden.
Sylleke
Pioneer
Opties
Het gebeurt dus echt niet. De batterij is na die uren die ik noemde gewoon leeg.
Maar even he? Je koopt toch smartwatch juist om deze functies? Ik heb alles uitgeprobeerd. Niks werkt. Ja alles werkt wel, maar ik bedoel wat de batterij betreft.
0 Likes