Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

bloeddrukmeter op smart watch 6 classic ??

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2023 12:17 PM)
2554 Weergaven
Henkcb1
Pioneer
Opties

Sinds een paar dagen heb ik de Smart Watch 6 classic. Ik kan nergens de bloeddrukmeter vinden. Daarom dit toestel gekocht. Medewerkers van Samsung kunnen het ook niet vinden!!!??

Wie heeft het wel kunnen vinden/installeren????

Graag enige spoed.

0 Likes
93 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, heeft u de Samsung Health Monitor-app op uw horloge? Heeft u de Samsung Health Monitor-app op de telefoon geïnstalleerd?

0 Likes
Henkcb1
Pioneer
Opties
Jazeker. Op allebei geïnstalleerd.
Neo001
Legend
Opties

Is er geen bloeddrukoptie in de Health Monitor-app op de telefoon?

Als de optie ontbreekt, kan het horloge van een andere markt zijn (niet bedoeld voor de NL-markt), waar Bloeddruk nog niet is toegestaan.

Screenshot_20231016_142323_Samsung Health Monitor.jpg

0 Likes
Henkcb1
Pioneer
Opties
Ok. Interessant. En komt er dan t.z.t. wel een update voor de Nederlandse markt?? Kan ik zien bij bijv. De infovan de Watch of het "buitenlands" model is??
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Ik weet niet hoe of waar ik dit moet controleren. U kunt het beste Samsung Support bellen en contact met hen opnemen. Op basis van het serienummer of het volledige modelnummer kunnen zij u waarschijnlijk van de informatie voorzien.

Hieronder staan ​​de 2 links - eerst uit de VS, waar alleen ECG beschikbaar is en de tweede uit NL, waar zowel bloeddruk als ECG beschikbaar zijn.

https://www.samsung.com/us/apps/samsung-health-monitor/

https://www.samsung.com/nl/apps/samsung-health-monitor/

0 Likes
Henkcb1
Pioneer
Opties

bedankt voor de moeite

Salista
Navigator
Opties
Via de Samsung Health Monitor app zou het moeten lukken.
0 Likes
Henkcb1
Pioneer
Opties
Helaas, lukt niet.
0 Likes
Salista
Navigator
Opties
Lukt het kalibreren niet, of helemaal geen mogelijkheid om de bloeddruk te meten?
0 Likes