Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Watch 4 vergrendeld steeds.

(Onderwerp aangemaakt op: 26-02-2023 07:55 AM)
217 Weergaven
Ellie16
First Poster
Opties

Hoe kan het dat de smart watch steeds vergrendeld? En hoe kan het dat de hartslagmeter het niet doet? Ook stress en slaapregistratie werkt niet, hoe zit dit? Het horloge zit strak genoeg om de pols. Wat is de oorzaak?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Hmm, vervelend! Lastig op afstand te beoordelen wat oorzaak kan zijn, maar sensoren aan onderkant lijken niet te werken.
Ik zou:
- horloge opnieuw opstarten
- zorg dat software up-to-date is
- achterkant horloge goed reinigen met zachte vochtige doek
Blijft het probleem bestaan dan kun je een fabrieksherstel overwegen.

Helpt dit allemaal niets, terug naar verkoper. Ip heb je 2 jaar garantie, meen ik.

Doe sowieso een foutmelding via ondersteuning - feeback verzenden - foutrapporten in de Members app...
Je kunt bij ondersteuning ook een diagnose/test van het horloge initiëren... (Zie bijlage)Screenshot_20230226_134149_Samsung Members_1000007551_1677415309.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Hmm, vervelend! Lastig op afstand te beoordelen wat oorzaak kan zijn, maar sensoren aan onderkant lijken niet te werken.
Ik zou:
- horloge opnieuw opstarten
- zorg dat software up-to-date is
- achterkant horloge goed reinigen met zachte vochtige doek
Blijft het probleem bestaan dan kun je een fabrieksherstel overwegen.

Helpt dit allemaal niets, terug naar verkoper. Ip heb je 2 jaar garantie, meen ik.

Doe sowieso een foutmelding via ondersteuning - feeback verzenden - foutrapporten in de Members app...
Je kunt bij ondersteuning ook een diagnose/test van het horloge initiëren... (Zie bijlage)Screenshot_20230226_134149_Samsung Members_1000007551_1677415309.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ellie16, goedemorgen.

 

Is het je met de tips van @OnnoJ nog gelukt? 

 

Wat de vergrendeling aangaat, heb je ook Google Wallet ingesteld op je Watch? Staat de Spaarstand niet per ongeluk ingeschakeld?

 

Houd je ons op de hoogte?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes