op 28-08-2024 06:29 PM
Ik heb een esim abonnement, voor de telefoon en mijn smartwatch samsung 7. Ik kan niet bellen en gebeld worden op mijn watch. De provider zegt ik moet naar samsung, samsung zegt ik moet bij mijn provider zijn want alles werkt. De provider probeert de watch te activeren maar krijgt steeds een foutmelding. Ik betaal extra 5 euro boven op mijn telefoonabonnement voor de esim op mijn watch. Ik krijg wel de meldingen voor whatsapp op de watch, maar health werkt bv alleen op de watch en komt niet op de telefoon. Ik ben 3 x bij de provider geweest en 1 keer bij samsung. Ze sturen mij van het kastje naar de muur, maar ik kom er nier verder mee. Ik heb een herseninfarct gehad, met minimaal hersenletsel tot gevolg. Ik vergeet soms mijn telefoon, maar een horloge heb ik altijd om. Het betekent voor mij een stukje vrijheid, mocht ik nl de telefoon vergeten zijn kan ik mijn man altijd bellen. Als de provider probeert de esim van de watch te activeren komt er een foutmelding op de telefoon. Niemand schijnt te weten hoe dit op te lossen. Wie o wie kan mij verder helpen?
op 30-08-2024 11:34 AM
Hallo @Johannes 1958,
Bedankt voor jouw bericht. Ik hoop dat alles goed met je gaat. In jouw situatie is misschien het beste om dan te gaan naar 1 van onze Service Centers. Mijn collega kan je daar persoonlijk verder helpen. Zie de onderstaande link voor locaties en om een afspraak te maken. Zie hiervoor de onderstaande link. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 11-10-2024 05:49 PM
Inmiddels werkt bijna alles naar behoren ,alleen gesprekken voeren of ontvangen via whatsapp gaat niet ik krijg wel de chats binnen en kan zelf ook berichten sturen maar niet bellen via whatsapp.
Dit zou wel moeten kunnen met de watch7 lte.
Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt ook niet.
Wie heeft er nog een tip
op 16-10-2024 07:42 PM
Hoi @Johannes 1958,
Fijn om te lezen dat bijna alles werkt. Heb je hierover al contact gehad met de ontwikkelaars van WhatsApp? Het kan zijn dat dit aan hun kant ligt en dat zij hier nog geen ondersteuning voor bieden.
Groetjes,
Alice