Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Watch 4 bloeddrukmeter opnieuw kalibreren

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2022 04:28 PM)
2624 Weergaven
SusiGSR
Apprentice
Opties

Wij hebben de Galaxy Watch 4 Classic, en hebben bij installeren ook de bloeddrukmeter gekalibreerd. Alle gemeten waarden van de Omron bloeddrukmeter ingevoerd via de Health Monitor app. Nu, 2 dagen later..Maarten we ons ongerust omdat de bloeddruk zo hoog zou zijn volgens de watch. Maar..als we met de Omron meten zijn de waardes een stuk lager! Bijvoorbeeld de bovendruk: op watch >150 en op Omton rond 130. Echt een groot verschil dus.

Nu willen wij de bloeddrukmeter op de watch opnieuw kalibreren. Echter kunnen we niet vinden waar/hoe. Als we in de Health monitor app kijken zien we alleen uitleg/instructies maar geen knop voor meten/kalibreren. 

Kan iemand ons verder helpen? De bloeddrukmeter was namelijk juist de reden om de watch te kopen. 

Alvast bedankt!

Galaxy Watch4 Classic 

0 Likes
heindevries
Journeyman
Opties
Ik ben een oen... Zat naar de blauwe Health monitor te kijken. Dank je, want jou plaatje maakte dat duidelijk. Nogmaals bedankt!
Marco2905
First Poster
Opties
Welke bloedrukmeter moet ik kopen die ik kan kalibreren met een samsung smartwatch 4
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Met een losse bloeddrukmeter kan je de Watch4 en Watch5 kalibreren hiervoor. Wij hebben geen voorkeur voor een bepaald type of model 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
hh1947
Navigator
Opties
De active 2 heeft een andere lay-out. Ik heb geen optie kunnen vinden om te kalibreren, dat kan alleen wanneer de active 2 dit meldt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @hh1947, goedemiddag.

Het klopt dat de Galaxy Watch Active 2 geen ondersteuning biedt voor de bloeddrukmeter, dit is bij de latere uitvoeringen van onze Watches geïntroduceerd samen met de Health Monitor-app 😇 

Mocht je interesse hebben in een upgrade voor jouw Watch Active 2, stuur me dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
hh1947
Navigator
Opties
Bij gebruik link kom ik niet bij jou terecht voor info over die upgrade, klinkt nl. Interessant
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Via de link kan je me een privé berichtje sturen, lukt dit niet dan kan je dit ook via mijn profiel doen 😉

0 Likes
Malpierres
First Poster
Opties
Het is wel jammer, dat je iedere maand opnieuw moet kalibreren. Dus als je op vakantie gaat, moet je thuis nog even snel kalibreren. Anders doet ie het halverwege je vakantie niets meer! Voor de rest een geweldige smartwatch, voor een hartpatiënt als ik!
Sijl
Apprentice
Opties
Ik kan dus de historie onder in niet vinden. Daar staat niets.
0 Likes
Sijl
Apprentice
Opties
Ja daar zoek ik het.1722597633582.jpg
0 Likes