Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Reparatie Samsung Galaxy Active 2

(Onderwerp aangemaakt op: 28-06-2022 10:36 PM)
525 Weergaven
BerryD
First Poster
Opties
Ongeveer 2,5 jaar geleden een smartwatch Active 2 gekocht van Samsung. Helaas zit na de garantietermijn er nu vocht in. Dit moet niet kunnen voor een waterdicht horloge... Ik stuur het horloge voor reparatie op en krijg netjes bericht van Dynafix voor de kosten. Die bedragen maar liefst €348. Ter vergelijking kan ik nu hetzelfde horloge nieuw kopen voor €220.
Ik heb 3 opties. Ik betaal de reparatie en krijg mijn horloge terug. Ik betaal €37 en krijg mijn horloge ongerepareerd terug. Of ik laat het horloge bij Dynafix en dan wordt hij kostenloos vernietigd. (Of wellicht doorverkocht)
Wederom contact met Samsung gehad en ze kunnen niets voor me betekenen.
Wat ik niet snap is dat een bedrijf als Samsung met zo'n bedrijf als Dynafix samenwerkt. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @BerryD ,

Bedankt voor het reparatienummer. Ik heb jouw dossier bekeken en ik zie inderdaad dat het reparatiecentrum waterschade heeft geconstateerd. De Galaxy Watch Active2 beschikt over een IP68 certificering wat betekent dat de watch water- en stofbestendig is. Je moet er wel op letten dat verschillende factoren van invloed kunnen zijn op de waterdichtheid. Meer informatie hierover kun je terugvinden in de handleiding: https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201910/20191002132316255/SM-R82X_R83X_UM_Open_Tizen_Du...

Wat betreft de prijsopgave heb je deze ontvangen omdat de garantietermijn al verstreken is. Een product wordt gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum gedekt door de fabrieksgarantie van Samsung, mits er sprake is van gebruikersschade. Ik heb het dossier bekeken en ik heb gezien dat er veel onderdelen vervangen moeten worden om de watch weer aan de praat te krijgen. Vandaar dat het wat aan de hoge kant is. Ik kan je wel als je hier interesse in hebt iets anders aanbieden. Hiervoor mag je mij een privébericht sturen.

Groetjes,

Esma

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat is je reparatienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BerryD
First Poster
Opties
iRMADRSA17628287
0 Likes
Oplossing
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @BerryD ,

Bedankt voor het reparatienummer. Ik heb jouw dossier bekeken en ik zie inderdaad dat het reparatiecentrum waterschade heeft geconstateerd. De Galaxy Watch Active2 beschikt over een IP68 certificering wat betekent dat de watch water- en stofbestendig is. Je moet er wel op letten dat verschillende factoren van invloed kunnen zijn op de waterdichtheid. Meer informatie hierover kun je terugvinden in de handleiding: https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201910/20191002132316255/SM-R82X_R83X_UM_Open_Tizen_Du...

Wat betreft de prijsopgave heb je deze ontvangen omdat de garantietermijn al verstreken is. Een product wordt gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum gedekt door de fabrieksgarantie van Samsung, mits er sprake is van gebruikersschade. Ik heb het dossier bekeken en ik heb gezien dat er veel onderdelen vervangen moeten worden om de watch weer aan de praat te krijgen. Vandaar dat het wat aan de hoge kant is. Ik kan je wel als je hier interesse in hebt iets anders aanbieden. Hiervoor mag je mij een privébericht sturen.

Groetjes,

Esma

BerryD
First Poster
Opties
Hallo,
Hoe stuur ik je een privé bericht? Als ik op direct bericht sta en iets invul komt hij niet aan.
0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @BerryD,

Excuses, ik was er nog niet aan toegekomen om op jouw berichtje te reageren. Ik heb zojuist een reactie verstuurd. Laten we het gesprek daar voortzetten om het overzicht te behouden.

Groetjes,

Esma

0 Likes