Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Watch 4 bloeddrukmeter opnieuw kalibreren

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2022 04:28 PM)
2623 Weergaven
SusiGSR
Apprentice
Opties

Wij hebben de Galaxy Watch 4 Classic, en hebben bij installeren ook de bloeddrukmeter gekalibreerd. Alle gemeten waarden van de Omron bloeddrukmeter ingevoerd via de Health Monitor app. Nu, 2 dagen later..Maarten we ons ongerust omdat de bloeddruk zo hoog zou zijn volgens de watch. Maar..als we met de Omron meten zijn de waardes een stuk lager! Bijvoorbeeld de bovendruk: op watch >150 en op Omton rond 130. Echt een groot verschil dus.

Nu willen wij de bloeddrukmeter op de watch opnieuw kalibreren. Echter kunnen we niet vinden waar/hoe. Als we in de Health monitor app kijken zien we alleen uitleg/instructies maar geen knop voor meten/kalibreren. 

Kan iemand ons verder helpen? De bloeddrukmeter was namelijk juist de reden om de watch te kopen. 

Alvast bedankt!

Galaxy Watch4 Classic 

0 Likes
21 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan het horloge even resetten en opnieuw koppelen, je kan dan ook de kalibratie doen. Maar om hem nu speciaal daar voor te kopen zou ik niet doen.. Het is een hulpmiddel maar niet een 100% betrouwbare, die krijg je echt alleen met een echte bloed druk meter. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
SusiGSR
Apprentice
Opties

Hallo Rohit,

Bedankt voor je snelle reactie!

Nou, 100% betrouwbaar hoeft ook niet, maar 20 punten verschil is naar mijn mening zinloos..

Hoe kan ik het horloge resetten, en dan zijn we neem ik aan alle instellingen kwijt? 

Is er nergens optie om gewoon opnieuw te kalibreren?

Bedankt alvast!

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan dit proberen: Instellingen op je telefoon openen > Apps > Samsung Health Monitor > Opslag > Cache en gegevens wissen. Daarna de app opnieuw starten. 

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Top, ik kon dat niet zien omdat mijn kalibratie sowieso al verlopen was. Thanks OnnoJ

SusiGSR
Apprentice
Opties

Top!!! Bedankt voor deze oplossing en dat je de tijd nam om ons te helpen! 

SusiGSR
Apprentice
Opties

Bedankt voor je hulp!

0 Likes
heindevries
Journeyman
Opties
Bij mij staat dat niet...
0 Likes
heindevries
Journeyman
Opties
Watch 4, zowel S9 als A53. Mogelijk pas zichtbaar na paar dagen? Voorheen toen ik alleen nog S9 had zag ik het wel..
0 Likes
heindevries
Journeyman
Opties
Maar nu op beide phones niet meer te vinden... Wilde vandaag opnieuw kalibreren want mijn Breuer BC 40 geeft te lage waarden en was bij iemand met andere meter die veel hogere waarde gaf
0 Likes