Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung gear s3 scherm gaat niet meer aan

(Onderwerp aangemaakt op: 02-06-2019 05:12 PM)
1110 Weergaven
Hero85
First Poster
Opties

Sinds vandaag gaat me scherm niet meer aan bij het draaien van me pols, wake up staat ingeschakeld dus daar ligt het niet aan. Iemand een idee ?

Ook zag ik dat me hoogte meter het niet meer doet.

Alvast bedankt voor de feedback

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Hero85,

Apart! Zijn zowel de Wearables app als het horloge up-to-date? 

rsz-846676
0 Likes
Erikdekker
Apprentice
Opties

Ik heb precies hetzelfde, na de update van juli. Ook always on werkt niet meer. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je hem al eens gereset na de update? @Erikdekker

rsz-846676
0 Likes
Erikdekker
Apprentice
Opties

Ik heb gewisseld naar verschillende wijzerplaten. Ik denk dat er een 1tje of nulletje vast zat. Hij werkt nu weer naar behoren

0 Likes
Erikdekker
Apprentice
Opties

toch nog een andere wijzerplaat geprobeerd en gaat nu weer niet meer aan. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het met bepaalde watchfaces niet voorkomt dan zou het aan het watchface moeten liggen. Komt het bij alle voor, dan zou ik hem eens resetten.

rsz-846676
0 Likes
Fitzone
First Poster
Opties
hallo,

mijn Samsung S3 Gear gaat niet meer aan. Dit is wel eens eerder voorgekomen, maar dan ging ie alsnog aan na een paar keer proberen de knoppen in te drukken. nu al 4 dagen lang niet, ongeacht hoelang ik de knoppen ingedrukt houd.
Als ik het horloge in de lader zet, laadt deze wel op en de batterij is gewoon 100% opgeladen.
Heeft iemand misschien een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Is het misschien alsnog de batterij, of ligt het misschien aan de knoppen?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Fitzone,

Als resetten niet lukt, dan is je enige optie om hem ter reparatie aan te bieden via onze Ophaalservice of je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan: https://bit.ly/2jwV3SJ

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676
0 Likes