Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy watch - Hoogte en barometrische druk kloppen niet

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2019 09:58 AM)
741 Weergaven
ludivandenbergh
Student
Opties

Sinds een paar weken last van verkeerde hoogtemeting en barometrische druk. Deze vakantie in Spanje geweest aan de kust en horloge gaf aan dat we op een hoogte van >3000 meter zaten. Weer terug in Nederland is de hoogte wel gedaald ( naar +/- 800m) maar nog steeds niet correct. Moet ergens rond de 4-6m zijn. Wat kan er aan de hand zijn. Horloge zojuist gereset zonder resultaat. Achterkant (voor zover mogelijk) schoongemaakt, maar nog steeds verkeerde metingen. Weet iemand een oplossing?

0 Likes
7 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Dat is inderdaad erg hoog, zeker voor Nederland. Heb je nog andere issues of is alleen de hoogtesensor zo incorrect?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
tieme1
Explorer
Opties

Die van mij is opeens negatief sinds een paar weken. Is je floor count ook zo extreem hoog? 

0 Likes
ludivandenbergh
Student
Opties

Eigenlijk geen andere issues gemerkt, buiten de barometrische meting die ook niet klopt en het feit dat dit is bij de automatische meting. Als ik de hoogte handmatig instel blijft deze redelijk stabiel en juist. (meestal) maar zodra ik de instelling naar automatisch wijzig en connectie heb met internet dan schiet de hoogte omhoog.

0 Likes
ludivandenbergh
Student
Opties
Nee, deze, maar zodra het horloge automatisch laat kalibreren, dan meet hij eigenlijk geen verdiepingen meer, of dit dan door de hoge hoogte is, geen idee
0 Likes
tieme1
Explorer
Opties

Ik heb het gevoel dat de verbonden telefoon inderdaad via de Wear app foutieve data doorgeeft. 

0 Likes
ludivandenbergh
Student
Opties
begin langzamerhand ook zoiets te denken omdat als ik handmatig calibreer de hoogte waarde wel redelijk klopt. Deze verloopt wel maar blijft wel in de buurt. Enig idee hoe dit op te lossen?
0 Likes
tieme1
Explorer
Opties

Ik hoop met een Wear app update! Maar wanneer, dat is de vraag. 

0 Likes