Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoogte meter negatief en floor count te hoog

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2019 03:06 PM)
511 Weergaven
tieme1
Explorer
Opties

Hallo, 

 

Sinds twee weken geeft mijn maand oude watch 42 een negatieve hoogte aan in de altimeter app.

 

Bovendien telt m'n horloge extreem veel trappen (50, zonder ook maar 1 trap te lopen).

 

Samsung support gaf aan dat ik het maar moet aanzien. Slecht advies, want al mijn tweede Samsung smart watch die binnen een maand defect is. 

 

Hopelijk kan ik hier betere hulp krijgen. 

 

Alvast bedankt!!

 

Tieme

0 Likes
13 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Wat is er verder getest? Ik hoop niet dat er alleen over afzien gesproken is ..


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
tieme1
Explorer
Opties

Factory reset, en ik probeer vanalles wat over dit probleem op het forum staat, maar geen succes.

 

Verder was het advies toch echt dat het jammer voor me was, maar dat ik het maar moest aanzien 😞

0 Likes
tieme1
Explorer
Opties

Okey... Heel maf.... Sinds gister telt mijn horloge niet meer dan 3 trappen. Dit waren er ruim 100 meestal.. Van overdreven veel trappen naar stoppen bij 3...

 

Samsung, veel mensen hebben dit probleem, komen jullie nog met een oplossing?

0 Likes
tieme1
Explorer
Opties

Het Samsung Service punt heeft een compleet nieuwe installatie van de Samsung server geïnstalleerd, maar helaas, binnen een uur weer 30 trappen geteld (en zo hard ga ik echt niet)...

 

Opnieuw ingeleverd, nu is men het moederbord aan het vervangen.

0 Likes
zwadderneel
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb al maanden hetzelfde probleem met mijn Galaxy Watch 46 mm en dit kon ik ook tonen bij het Servicepunt R-dam.

Daar heeft men het moederboard vervangen, maar zonder resultaat.

Na een uurtje beginnen de hoogtewaardes steeds negatiever te worden.

Op advies van hun heb ik het horloge laten ophalen en toen is weer het moederboard vervangen en weer zonder resultaat.

Na een nieuwe poging kreeg ik het horloge terug met de opmerking "Klacht niet geconstateerd" .

Lijkt me heel onwaarschijnlijk, want de hoogte meter staat nu al weer op -11 M.

Ook handmatige kalibratie helpt niet..

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @zwadderneel

 

Heb je hem in de tussentijd ook nog gereset? Zo ja, dan raad ik je toch aan om hem nog eens na te laten kijken.

rsz-846676
0 Likes
zwadderneel
First Poster
Opties

Ja, er is heel vaak een reset uitgevoerd, ook bij het Servicecentrum R-dam.

Toen dat niet hielp is daar het moederboard vervangen, maar ook dat heeft niet geholpen.

Ook niet bij dezelfde actie in het reparatiecentrum.

Vreemd is hun reactie na de tweede keer aanbieden van de watch,  dat alles naar behoren werkt, want vrij snel gaat de hoogte steeds negatievere waardes aannemen. Dus ik snap niet hoe men daar test, na een " reparatie" . Inmiddels staat de hoogtemeter op -50 M. Dus ik heb i=onderhand niet zoveel vertrouwen meer in een oplossing.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik raad je toch aan om hem nog eens na te laten kijken, bij een servicepunt of je kunt gebruik maken van onze Ophaalservice

rsz-846676
0 Likes
zwadderneel
First Poster
Opties

Prima, dat zal ik doen en ik zal je op de hoogte houden.

Ik hoop dat ze daar dan meer mee doen dan de laatste keer...

0 Likes