op 16-02-2022 09:46 PM
ik heb sinds een paar weken een samsung galaxy watch 4, maar sinds vandaag wilde hij niet meer met mijn telefoon verbinden, de bluetooth was nog wel verbonden, maar vanuit de app wilde hij niet meer verbinden.
Ik heb alle apps die er mee te maken hebben verwijderd(zoals wearable en plugin)en opnieuw er weer op gezet, maar dat heeft niks geholpen, ik zit nu in de wearable app vast op het stukje dat hij zoekt naar apparaten om toe te voegen, maar hij vind mijn horloge niet. Ik heb het horloge ook al gereset, maar dat werk dus ook niet, nu blijft die op het startscherm staan nadat je de taal en het land hebt ingegeven, dat ik in de wearable app aan de slag moet, maar die moet eerst een apparaat toevoegen die de app niet kan vinden.
Ook kon hij nadat ik de bluetooth aan en uitgeschakeld had niet meer verbinden met de bluetooth.
Oftewel een opstapeling aan problemen waar ik het antwoord niet op weet, hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen zodat ie wel weer verbind.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-02-2022 10:14 PM
op 17-02-2022 03:43 PM
Heb je de laatste software updates op jou telefoon staan? Haal het apparaat even uit je bluetoothlijst, dus ontkoppelen. Fabrieksreset je horloge nogmaals en zorg dat de laatste updates op je telefoon staan. Verwijder de Wear app van je telefoon en herstart je telefoon. Installeer de Wear app daarna weer en volg alle stappen in de wear app om het horloge te koppelen. Niet vanuit de instellingen > Bluetooth je horloge koppelen. Werkt dit ook niet dan kan je het horloge aanmelden voor reparatie. Probeer ook even of je met een ander Android toestel wel een verbinding kunt maken. Als dit wel gaat dan ligt het namelijk aan jou telefoon en zal je misschien een fabrieksherstel moeten doen op je telefoon. Succes!
op 18-02-2022 11:18 AM
Hi @Dominiquevdburg, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Met wat voor telefoon wil je de Watch koppelen? En zie je de Watch wel op je telefoon als je scant naar Bluetooth apparaten?
Groeten,
Martijn
op 09-12-2022 07:58 AM
op 09-12-2022 10:59 AM
Hi @RyanvSon, goedemorgen.
Heb je de Watch ook al eens verwijderd uit de lijst met Bluetooth apparaten? Reset je Watch ook en probeer het nogmaals. Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 09-12-2022 12:34 PM
op 12-12-2022 01:10 PM
op 31-12-2022 09:42 AM
op 17-01-2023 11:56 AM
Ik heb hetzelfde probleem en heb alle bovengenoemde acties al een paar keer uitgevoerd. Maar verbinden met de app blijkt onmogelijk ineens, de Bluetooth krijg ik wel verbonden. Ik heb een Motorola G20.