op 18-04-2022 05:19 PM
Dag allemaal,
Vorige week had ik op mijn verjaardag Samsung galaxy buds pro gekregen van mijn vriendin.
Ongeveer 1 week van het gebruik maken van Samsung galaxy buds pro had ik gister oplaadcase kwijtgeraakt in een supermarkt. Vind erg vervelend , maar menselijk kan gebeuren.
Vandaag belde ik Samsung en had het uitgelegd dat ik kwijt had geraakt of ik een oplaadcase apart mogelijk was om te krijgen. De medewerker had mijn verhaal herhaald voor de zekerheid en hij had mij op wacht gezet om na te vragen en dit had hij 2 keer gedaan. Als eind resultaat gaf hij aan als via Samsung webshop gekocht was dat ik gratis zou krijgen anders was dat niet mogelijk.
Het was duidelijk, dus ik belde mijn vriendin op of zij via Samsung had gekocht en zij stuurde bon ordernummer van Samsung en bevestigd dat zij via Samsung had gekocht. Dus ik belde terug en opnieuw hele verhaal verteld maar die meneer die ik eerst gesproken had , had al genoteerd. Dus die mevrouw stuurde me door naar een andere afdeling. Opnieuw moest ik mijn verhaal vertellen en aangegeven dat de eerste medewerker had uitgelegd als het via Samsung gekocht was dat ik gratis zou krijgen. Hij onderbrak mijn zin en zei dat het onmogelijk was dat het niet klopte.
Was verbaasd en geirriteerd, want dit konden ze bij de 1 medewerker aangeven had ik ook niet zoveel moeite gedaan om een bon te vragen en weer bellen.
Vond onprofessioneel en onduidelijk. De tweede medewerker had mij weer aan de wacht gezet ,omdat hij zelf twijfelde dat het wel kan kloppen en uiteindelijk was voor hem ook onduidelijk stuurt hij me weer door naar een andere afdeling/ medewerker.
Het was voor mij klaar geweest en had gevraagd voor een link voor een feedback te geven.
Ik vind het niet erg als het met prijs was geweest maar ga niet steeds iemand van hak naar tak sturen.
#Budspro
Opgelost! Ga naar oplossing.
18-04-2022 06:33 PM - bewerkt 18-04-2022 06:34 PM
18-04-2022 06:33 PM - bewerkt 18-04-2022 06:34 PM
op 18-04-2022 08:27 PM
18-04-2022 09:28 PM - bewerkt 18-04-2022 09:28 PM
Lekker bezig, maar de officiële weg is altijd het beste🙂 De paaseieren🥚 zijn zeker naar je hoofd gestegen🤦
op 18-04-2022 09:29 PM
op 19-04-2022 12:02 PM
op 20-04-2022 04:32 PM
Hi @ZK123456, goedemiddag.
Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en welkom op de Samsung Community! Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het is natuurlijk niet fijn als je een beetje op het verkeerde been wordt gezet. Mijn excuses hiervoor!
Wanneer je 2 van de 3 onderdelen van de Buds nog hebt, kun je deze aanmelden voor onze ophaalservice. Het missende onderdeel wordt dan vervangen en je set is dan weer compleet. Omdat dit buiten de fabrieksgarantie valt, zullen hier wel kosten bij komen kijken.
Ondanks dit misverstand hoop ik dat je toch bij Samsung blijft 💙
Groeten,
Martijn
op 20-04-2022 04:45 PM
op 20-04-2022 04:46 PM
op 20-04-2022 05:01 PM
Graag gedaan! Zo'n survey zou automatisch verstuurd moeten worden, als je mij een berichtje stuurt via WhatsApp zoek ik ook je andere gesprek er bij en gaan we zorgen dat er een survey jouw kant op komt.
Kijk hier voor meer informatie over WhatsApp WhatsApp | Samsung Nederland en vraag dan naar Mart 😉
Groeten,
Martijn