Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid Galaxy watch

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2022 08:24 PM)
1314 Weergaven
Fietsbart
Pioneer
Opties
Mijn Galaxy watch geeft geen geluid meer. Alle instellingen staan goed en het apparaat is gereset maar geen geluid. Bij een telefoon gesprek hoort de ander mij wel maar ik hoor niets. Wie heeft een oplossing?
0 Likes
18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als een fabrieksherstel ook niet werkt is er waarschijnlijk iets defect. Als ik jou was zou ik het horloge aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Fietsbart
Pioneer
Opties
Dank je Patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen probleem, is gewoon vervelend als zoiets gebeurd, normaal zou een fabrieksherstel zoiets oplossen maar als dat het niet doet kan het zijn dat de speaker defect is, helaas kan ik dat niet met zekerheid zeggen maar er is hoogstwaarschijnlijk wel wat defect. Fijne avond verder🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Fietsbart
Pioneer
Opties
Dag Onno, bedankt voor je reactie. De wear App is up to date. Wat zou ik volgens jou moeten controleren aan Google play services?
0 Likes
Fietsbart
Pioneer
Opties
Van 22-09-20 is de GPS maar hij vraagt niet om updates. Ik heb een S22 ultra
0 Likes
Fietsbart
Pioneer
Opties
De up dates van het OS zijn wel recent nl van maart dit jaar
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Fietsbart, goedemiddag.

Hoe gaat het inmiddels met je Watch en de S22? Het wil geloof ik niet helemaal vlotten, waar loop je precies tegen aan? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Fietsbart
Pioneer
Opties
Dag Martijn, het probleem is als beschreven, geen geluid op mijn horloge. Het kan natuurlijk een defecte luidspreker zijn maar software zou ook kunnen. Ik ben er nog niet uit. In mijn dorp is geen Samsung service punt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer zou je geluid willen hebben vanuit de Watch? Start je dan een aparte app? Of is dit tijdens een oproep? Hoe staat het volume/geluid ingesteld op je Watch?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes