Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S3 frontier laad slecht op en wordt heet.

(Onderwerp aangemaakt op: 27-09-2019 08:43 PM)
244 Weergaven
Bigdavenr1
Apprentice
Opties

Vorige week brak het glas van de achterkant van mijn S3 Frontier. Na een orginele achterkant met wireless chardging te hebben besteld en de juiste schroevendraaier te hebben gevonden (Y00) heb ik deze gister avond zonder moeite vervangen. (Uiteraard ESD safe enz.) Ik doe wel vaker van dit soort reparaties, dus dit leek geslaagd te zijn. Na hem gisteravond ip de lader te hebben gezet was hij vanmorgen 100% en vanmiddag om 15:00u was hij geheel leeg. Thuis gekomen zet ik hem op de lader en begint hij te laden tot dat hij bij 4 % is en dan geeft hij de waarschuwing "kan niet opladen, horloge moet eerst afkoelen" als ik hem dan van de lader haal loopt hij binnen een half uur leeg terwijl hij uit staat... 

0 Likes
1 Antwoord
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Bigdavenr1,

Dan is de reparatie helaas toch niet zo geslaagd ben ik bang 😞 Omdat je de reparatie zelf hebt uitgevoerd, is ook de garantie die je eventueel nog had ongeldig. Je kunt hem aanmelden ter reparatie om te kijken of hij nog te redden valt, maar een reparatie zal dan niet kosteloos zijn. https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

kevin-sig
0 Likes