Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

patroon vergeten watch 6

(Onderwerp aangemaakt op: 19-08-2023 05:38 PM)
5026 Weergaven
wom1
First Poster
Opties

Galaxy Watch 6 ingesteld. Doet het prima. . Ik heb een patroon willen instellen, maar later weer verwijderd. Ik heb het horloge uitgezet. Nu wil ik hem weer aanzetten, maar er wordt om een ​​patroon gevraagd. Die ik heb willen inzetten werkt niet. inmiddels 20 keer gedaan. Telkens een lange tijd wachten, voordat je het weer kunt proberen. Nu een half uur. Horloge maakt geen verbinding met Galaxy Wear. Ik denk dat bluetooth op horloge uitstaat. 

Hoe kan ik toch weer het horloge aankrijgen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

U moet het horloge opnieuw instellen als u het schermvergrendelingspatroon bent vergeten.

Houd beide knoppen (Power-toets en Recent) ingedrukt totdat het horloge opnieuw wordt opgestart. Zodra het opnieuw opstart, begint u met het indrukken (continu indrukken en loslaten) van de aan / uit-toets totdat u het Samsung-logo ziet. Het horloge zou moeten opstarten in het reparatiemenu.

Hier kunt u de optie Herstel > Gegevens wissen/fabrieksinstellingen herstellen selecteren. Hierdoor wordt het horloge gereset en kunt u verbinding maken met uw telefoon en deze opnieuw instellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

U moet het horloge opnieuw instellen als u het schermvergrendelingspatroon bent vergeten.

Houd beide knoppen (Power-toets en Recent) ingedrukt totdat het horloge opnieuw wordt opgestart. Zodra het opnieuw opstart, begint u met het indrukken (continu indrukken en loslaten) van de aan / uit-toets totdat u het Samsung-logo ziet. Het horloge zou moeten opstarten in het reparatiemenu.

Hier kunt u de optie Herstel > Gegevens wissen/fabrieksinstellingen herstellen selecteren. Hierdoor wordt het horloge gereset en kunt u verbinding maken met uw telefoon en deze opnieuw instellen.

Members_pRhqI3H
First Poster
Opties

Dit werkt niet

Ik kom wel in boot instellingen en heb daar factory en recovery geprobeerd.

Mijn smartwact5 Pro blijft vergrendeld met patroon ( 4 uur nu)

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze website kan je een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze service punten, neem wel je aankoop bon en een legitimatiebewijs mee 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Douwe5
First Poster
Opties

Helaas maar na het Samsung logo blijft het horloge om het (vergeten) pattern vragen..

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Douwe5 ,

Bedankt voor jouw bericht. Had je de instructies opgevolgd uit de onderstaande link?

https://bit.ly/3PfgRzb

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Douwe5
First Poster
Opties

Exact hetzelfde probleem, zeer frustrerend!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Douwe5,

Via onze website kan je een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze service punten. Ze kunnen e.v. de firmware opnieuw erop installeren. Zie onderstaande link voor de locaties.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
wendyDK
First Poster
Opties
Hoii was het u inmiddels gelukt? Ik zit nl met hetzelfde probleem..😭
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @wendyDK,

Bedankt voor jouw bericht. Had je ook een fabrieksherstel geprobeerd?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes