op 19-08-2023 05:38 PM
Galaxy Watch 6 ingesteld. Doet het prima. . Ik heb een patroon willen instellen, maar later weer verwijderd. Ik heb het horloge uitgezet. Nu wil ik hem weer aanzetten, maar er wordt om een patroon gevraagd. Die ik heb willen inzetten werkt niet. inmiddels 20 keer gedaan. Telkens een lange tijd wachten, voordat je het weer kunt proberen. Nu een half uur. Horloge maakt geen verbinding met Galaxy Wear. Ik denk dat bluetooth op horloge uitstaat.
Hoe kan ik toch weer het horloge aankrijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-08-2023 07:34 PM
U moet het horloge opnieuw instellen als u het schermvergrendelingspatroon bent vergeten.
Houd beide knoppen (Power-toets en Recent) ingedrukt totdat het horloge opnieuw wordt opgestart. Zodra het opnieuw opstart, begint u met het indrukken (continu indrukken en loslaten) van de aan / uit-toets totdat u het Samsung-logo ziet. Het horloge zou moeten opstarten in het reparatiemenu.
Hier kunt u de optie Herstel > Gegevens wissen/fabrieksinstellingen herstellen selecteren. Hierdoor wordt het horloge gereset en kunt u verbinding maken met uw telefoon en deze opnieuw instellen.
op 19-08-2023 07:34 PM
U moet het horloge opnieuw instellen als u het schermvergrendelingspatroon bent vergeten.
Houd beide knoppen (Power-toets en Recent) ingedrukt totdat het horloge opnieuw wordt opgestart. Zodra het opnieuw opstart, begint u met het indrukken (continu indrukken en loslaten) van de aan / uit-toets totdat u het Samsung-logo ziet. Het horloge zou moeten opstarten in het reparatiemenu.
Hier kunt u de optie Herstel > Gegevens wissen/fabrieksinstellingen herstellen selecteren. Hierdoor wordt het horloge gereset en kunt u verbinding maken met uw telefoon en deze opnieuw instellen.
op 22-09-2023 12:38 PM
Dit werkt niet
Ik kom wel in boot instellingen en heb daar factory en recovery geprobeerd.
Mijn smartwact5 Pro blijft vergrendeld met patroon ( 4 uur nu)
op 25-09-2023 12:54 PM
op 15-01-2024 11:32 AM
Helaas maar na het Samsung logo blijft het horloge om het (vergeten) pattern vragen..
op 16-01-2024 10:16 AM
Hallo @Douwe5 ,
Bedankt voor jouw bericht. Had je de instructies opgevolgd uit de onderstaande link?
Met groet,
Ajay
op 16-01-2024 10:54 AM
Exact hetzelfde probleem, zeer frustrerend!
op 16-01-2024 11:20 AM
Bedankt voor jouw reactie Douwe5,
Via onze website kan je een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze service punten. Ze kunnen e.v. de firmware opnieuw erop installeren. Zie onderstaande link voor de locaties.
Met groet,
Ajay
op 03-07-2024 06:54 AM
op 04-07-2024 01:12 PM
Hallo @wendyDK,
Bedankt voor jouw bericht. Had je ook een fabrieksherstel geprobeerd?
Met groet,
Ajay