Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen Diepe Slaap met GW6

(Onderwerp aangemaakt op: 19-08-2023 10:08 PM)
163 Weergaven
JessVR
Explorer
Opties
Na jaren GW horloges, eerst de 3 en dan de 5 en consequent altijd rond de 40 min-boven een uur diepe slaap per nacht ben ik naar 0-10 minuten gegaan op de GW6. Sleep for Android geeft wel nog langere tijden aan. 

Hoe kan het? Ik hoop dat er een oplossing komt.
0 Likes
7 Antwoorden
rehankhan
Journeyman
Opties
er is mogelijk een leesfout, of je horloge kon de informatie niet correct verzamelen, of misschien heb je minder diepe slaap gekregen na het dragen van de Galaxy Watch 6.
0 Likes
JessVR
Explorer
Opties
5 nachten op een rij? Ik deed vandaag een middagdutje en droeg mijn GW5 weer en kreeg dubbel zoveel diepe slaap in die uur als de hele nacht met de GW6
0 Likes
rehankhan
Journeyman
Opties
dan heeft je horloge slaapleesproblemen. heb je gecontroleerd op updates? is het horloge in goede staat zijn enkele dingen die je zou kunnen controleren.
JessVR
Explorer
Opties
Dank je wel voor het mee denken.

Het is 5 dagen oud dus in goede staat, alle updates zijn gedaan en ik heb ook de sensoren getest via de diagnosis gedeelde hier in de Members App.

Op verschillende forums en groepen zie ik online dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik hoop echt dat met een update iets gedaan kan worden.
0 Likes
rehankhan
Journeyman
Opties
Ja, ik heb ook problemen maar met mijn telefoon lijkt niemand anders die te hebben. Ik hoop dat ze in een update worden opgelost. Ik denk dat alles wat je nu kunt doen is wachten op een nieuwe foutpatch / glitch-fix.
JessVR
Explorer
Opties
Nee, niet op mijn linker arm waar ik het draag.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @JessVR,

 

Heb je de Watch al eens een reset gegeven? Je kan ook een foutrapport indienen. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

 

Groetjes,

Daphne

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes