19-08-2023 03:57 PM - bewerkt 19-08-2023 04:01 PM
Ik heb Keep op telefoon en watch 6 vanmorgen gezet, lukte 1x ze te zien op horloge.
Nu open ik keep op horloge: zwart scherm en er komt niks, scherm blijft zwart, alleen een witte tijd boven in
druk ik uiteindelijk op rechter onderknop krijg ik wel notitie maken of lijst ,druk ik dan weer zwart scherm,
is dit fout Keep of horloge?
Ben ik in de playstore krijg ik keep te zien wil ik recensie schrijven gaat scherm ook op zwart en uiteindelijk weer mijn wijzerplaat, ga meer eens opnieuw starten denk ik.
op 19-08-2023 04:25 PM
Kan een synchronisatieprobleem zijn tussen de telefoon en het horloge voor de app. Probeer het horloge opnieuw op te starten en/of installeer de app opnieuw op uw horloge. Kijk of het helpt.
19-08-2023 08:52 PM - bewerkt 19-08-2023 08:55 PM
Hi, opnieuw opgestart> kom erin,maar nieuwe notitie maken lukt niet zwart scherm.
App eraf gegooid en opnieuw gedownload> ik kom erin maar nieuwe notitie maken en bewerken oude lukt niet erg jammer blijft zwart scherm
Merk wel nu dat ik toch kan bewerken,maar nieuwe lukt niet
op 20-08-2023 09:50 AM
Dank, maar beide gedaan, jammer dat alles zo de markt opkomt zonder test of iets werkt , Ja,ja zit meer aan vast,maar toch
op 20-08-2023 09:51 AM
Je was toch"spuugzat"??😀
op 20-08-2023 11:04 AM
Akelig voor je, gauw opsturen en het komt goed.....
op 26-08-2023 11:07 PM
werkt nog steeds niet goed, ik kan geen notitie maken, beeld zwart,ik kan ze wel bekijken dus maak ze op mijn telefoon.
Zeer jammer dat de gewone samsung notes niet kunnen op de watch
op 29-08-2023 09:02 AM
Hi @Maaike10, goedemorgen.
Je kan dit dan het beste even aankaarten bij de app ontwikkelaar, mogelijk dat een app update dit dan kan verhelpen.
Groeten,
Martijn
op 29-08-2023 11:57 AM
Hi MartijnK,
In de app heb ik die poging gewaagd contact op te nemen met de app ontwikkelaar, maar ik had al eerder ergens geschreven: Google heeft niet de moeite genomen het contactadres bij tewerken die email bestaat niet meer en je word doorverwezen naar een doolhof.
Uren lezen waar je terecht kunt met je vraag, verkeerde woorden gebruiken en je word nog verder een doolhof van woorden ingestuurd.
Ik accepteer maar zoals het is en hoop dat ik samsung notes kan gebruiken ooit wanneer samsung het ook voor de watch beschikbaar maakt. Het is gewoon niet leuk meer.
Maar misschien als je ECHT wil helpen kun jij het aankaarten bij Google? Dank vast voor de moeite
op 29-08-2023 11:59 AM
Ik had het ook vermeld bij Google Assistent, ook daar geen email adres meer bij de app.
Misschien dat je dat ook kunt aankaarten bij Google?