Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

NL-Alert niet op Gear 3S

(Onderwerp aangemaakt op: 04-08-2022 01:30 PM)
379 Weergaven
Arend
Explorer
Opties

Er verschijnt geen NL-Alert melding op mijn smartwatch Gear 3S. Deze melding verschijnt wel op mijn smartphone. Hoe wordt dat opgelost?

0 Likes
25 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Welke telefoon heb je?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Arend, goedemiddag.

Heb je de meldingen voor Nood Waarschuwingen ook ingeschakeld staan in de Wearable-app? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Arend
Explorer
Opties

Beste @Patrick ,

Mijn smartphone heeft Android 8.1.0

0 Likes
Arend
Explorer
Opties

Beste @MartijnK , dank voor je bericht. Ik kan Nood Waarschuwingen niet vinden in Wearable-app. Waar kan ik het vinden?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Welke telefoon heb je?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arend, goedemorgen.

Open de Wearable-app en ga naar Instellingen Horloge >  Meldingen > Meer > Noodwaarschuwingen, staat deze ook ingeschakeld?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Arend
Explorer
Opties

Beste Martijn,

Ik heb de videoscherm opname gemaakt, waarin staat dat 'noodwaarschuwingen' niet staat, zie bijlage.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel @Arend, ik zie inderdaad deze optie er niet tussen staan. 

Graag ontvang ik nog wat aanvullende informatie om hier een beter beeld van te krijgen:

• Wat is het typenummer van jouw telefoon? Maak een schermafdruk van Instellingen > Info telefoon en ook van de software gegevens

• Wat is de software versie van de Wearable-app? 

Ik zal bij mijn collega's dan ook navragen of dit wel ondersteund wordt door zowel de Android uitvoering als jouw Watch. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Arend
Explorer
Opties

Beste @MartijnK ,

Dank, ik heb je net een schermopname via privébericht gestuurd. Want er staan veel gegevens erop. Ik weet niet of het veilig is om deze schermopname via deze openbare commnity te delen. Daarom stuur ik het via het privébericht.

Voor andere geïnteresseerden:
Het type van mijn telefoon is Blackberry KeyOne met het besturingssysteem Android 8.1.0.

De versie van de mobiele applicatie Galaxy Wearable is: 2.2.50.22072061

Ik heb al meerdere keren bij Google Play gecheckt of er een nieuwe versie voor Wear-app. Dat is er niet.

Met vriendelijke groet