Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

locatie verwijderen weather Samsung watch

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2020 12:06 PM)
2663 Weergaven
Serge70
Student
Opties

Hallo,

Op mijn horloge staan twee locaties aangegeven bij weather. Eentje klopt niet en wil ik graag verwijderen, maar dat lukt niet. Er staat een GPS symbool voor.

Kan iemand helpen aub?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Serge70,

Welkom op de Community!

Als je de locatie wilt toevoegen, ga je in de Wearable app op je toestel naar: Start -> Apps -> Weer en schakel de huidige locatie in.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Serge70,

Welkom op de Community!

Als je de locatie wilt toevoegen, ga je in de Wearable app op je toestel naar: Start -> Apps -> Weer en schakel de huidige locatie in.

rsz-846676
0 Likes
Serge70
Student
Opties

Bedankt voor de feedback, maar het is niet de oplossing van mijn probleem. Ik wil graag een locatie weghalen en dat lukt dus niet.

Huidige locatie staat al op Aan in de wearable.

Locatie die ik wil weghalen heeft het GPS symbooltje voor de naam staan. Andere locaties kan ik wel weghalen.

Groet,

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt inderdaad zelf locaties toevoegen, maar één optie is het weer op basis van locatie. Die kun je niet verwijderen.

rsz-846676
0 Likes
Serge70
Student
Opties

Hi,

Dank je wel. Wat gek dat Bodegraven als lokatie aangegeven wordt, omdat ik daar al 20 jaar niet meer geweest ben; ook niet in de buurt. Zijn er manieren om dit te updaten?

Groet,

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hij zou automatisch moeten updaten. Staat de locatie wel aan en heeft de app de juiste machtigingen?

rsz-846676
0 Likes
Members_xQgJkrU
First Poster
Opties

Ik wil graag meerdere locaties aan de app van het weer toevoegen. Maar hoe gaat dat? Groet,

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_xQgJkrU, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw Watch? En met welke telefoon heb je deze verbonden? Heb je op je telefoon ook meerdere locaties ingesteld? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes