op 23-12-2023 09:07 PM - laatst bewerkt op 29-01-2024 06:05 PM door Ajay-A
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-01-2024 03:10 PM
op 29-01-2024 06:07 PM
Hallo @MazzySugar,
Bedankt voor jouw bericht. Had je voor de zekerheid alles gerest?
Met groet,
Ajay
op 02-02-2024 08:47 PM
Hallo, hier hetzelfde probleem. Nieuwe galaxy buds pro konden niet verbinden met wearable app vanwege het blijven hangen in de licentie overeenkomst. Ter vergelijking even getest met mijn galaxy watch. Dat had ik niet moeten doen. Het horloge werd vanuit de app gereset en krijg ik nu ook niet meer verbonden wegens het niet werken van licentie overeenkomst in de app. Horloge nu dus ook onbruikbaar geworden. Heel irritant. Alles resetten en app opnieuw installeren werkt niet. Mocht er een oplossing zijn dan hoor ik het graag
op 05-02-2024 03:06 PM
Hallo @Dirk4321,
Bedankt voor jouw bericht. Lukt het wel als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.
Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Wanneer het dan nog steeds niet lukt raad ik om via onze Samsung Members-app een foutrapport in te dienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Met groet,
Ajay
op 06-02-2024 11:24 AM
op 06-02-2024 02:23 PM