Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan softwareupdate niet kopiëren naar Galaxy Watch

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2019 03:01 PM)
5712 Weergaven
JKersemakers
Journeyman
Opties

Hoewel mijn telefoon de update wel uit lijkt te voeren, krijg ik vervolgens steeds de melding dat de update niet naar mijn Galaxy Watch gekopieerd kan worden. 

Soms kom ik iets verder in de update en dan krijg ik de melding: verbinding met Watch zal verbroken worden wanneer de update begint. Echter begint de update niet en kan ik weer van voren af aan beginnen. Wie weet de oplossing voor dit probleem?

33 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Reset de smartwatch eens volledig en ontkoppel hem met je telefoon. Probeer het daarna opnieuw.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
JKersemakers
Journeyman
Opties

Hey, dit heb ik beide inderdaad al een paar keer geprobeerd, maar zonder resultaat.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Zou je via de Samsung Members app een foutrapport kunnen sturen met loggegevens? Als je het foutrapport stuurt, kunnen we er verder naar kijken! 

rsz-846676
0 Likes
JKersemakers
Journeyman
Opties

Ik heb geen Samsung telefoon, maar een Pocophone F1. Deze is niet compatibel met de app die je aanraadt

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Zou je kunnen controleren op updates voor het horloge? In een ander topic zag ik dat het daarmee wordt opgelost.

rsz-846676
0 Likes
JKersemakers
Journeyman
Opties

Bedoelt u in de Wearables app op mijn telefoon? Daar heb ik dit herhaaldelijk geprobeerd zonder resultaat.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan is het nog even wachten tot de update klaarstaat voor jouw horloge! Controleer regelmatig op updates via de app inderdaad.

rsz-846676
0 Likes
JKersemakers
Journeyman
Opties

Nee, ik bedoel dat de update juist wél klaarstaat. Het probleem is dat wanneer ik de update wil installeren de foutmelding krijg dat de update niet naar mijn horloge gekopieerd kan worden.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je eens proberen het horloge opnieuw te koppelen? Dus als een nieuw apparaat?

rsz-846676
0 Likes