Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

problemen watch gear s3 na laatste update

(Onderwerp aangemaakt op: 13-06-2019 08:06 AM)
691 Weergaven
HJ6
Apprentice
Opties

Hoe kan ik de wijzerplaats kleiner maken(r7700xa2ese3. de letters zijn zo groot (de digitale tijd wordt zo groot dat enkel de tijd dan nog in het schem staat). Na opstarten is het goed. Komt hier een update voor want zo kun je niet doen met het horloge.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
HJ6
Apprentice
Opties

Ik heb afgelopen week een update gehad. Hij doet het weer als vanouds. NU nog een keer google assistent en dan ben ik helemaal blij met de Gear. ik heb op dit moment software versie r770xxu2esf2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is niet mogelijk, dan zou je een ander Watchface kunnen proberen

rsz-846676
0 Likes
HJ6
Apprentice
Opties

Bijgaand een paar afbeeldingen. tizen versie 4.0.0.4. Het is normale watchface welke er op stond. het gaat een tijdje goed en dan gebeurd dit dus... Horloge uitzetten en weer aanzetten helpt tijdelijk. Als het niet beter wordt moet ik het maar weer resetten.

IMG_20190617_104911.jpgIMG_20190617_104919.jpgIMG_20190617_104931.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dit lijkt mij inderdaad een software-issue. Dan kun je hem het beste eens resetten inderdaad!

rsz-846676
0 Likes
Daan1971
First Poster
Opties

Ik heb deze problemen ook en ik heb al verschillende skins geprobeerd !heeft iemand een oplossing??

0 Likes
Oplossing
HJ6
Apprentice
Opties

Ik heb afgelopen week een update gehad. Hij doet het weer als vanouds. NU nog een keer google assistent en dan ben ik helemaal blij met de Gear. ik heb op dit moment software versie r770xxu2esf2

0 Likes
Daan1971
First Poster
Opties

Weet je ook welke skin ik kan gebruiken zonder het probleem van een opgeblazen beeldscherm ? Ik heb alles geprobeerd en de lol gaat er zo wel vanaf 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Vind het maar een vaag bericht, Daan. Waar heb je het over? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes