Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch automatische workout detectie werkt niet goed meer na update

(Onderwerp aangemaakt op: 12-06-2019 07:24 PM)
5351 Weergaven
Bram_76_nl
Journeyman
Opties

Helaas ondervind ik problemen met mijn galaxy watch na de recente update.

Het geval is dat de automatische workout detectie niet meer detecteerd als ik aan het fietsen ben.

Dagelijks fiets ik ca 50 minuten. Voor de update werd dit netjes automatische gedetecteerd.

Na de update wordt deze activiteit gerekend als stappen... hierdoor klopt het e.e.a. natuurlijk nie meer.

Twee ritten heb ik inmiddels handmatig op de watch opgenomen in de hoop dat een mogelijk zelflerend systeem o.i.d. de draad daardoor weer op zou pakken. Helaas zonder resultaat.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Kan ik zelf iets doen zodat fietsen weer automatisch wordt geregisteerd?

Overigens, waarom kan ik geen label "software" kiezen?

0 Likes
33 Antwoorden
Marcel1980
Apprentice
Opties
Hier zelfde issues
0 Likes
Bram_76_nl
Journeyman
Opties

Bij mij lijkt het te zijn opgelost 🙂

- backup gemaakt

- reset gedaan

- getest door een kwartier te fietsen: autodetectie detecteerde fietsen

- backup teruggezet

- opnieuw getest door te gaan fietsen: autodetectie detecteerde opnieuw het fietsen

Bram_76_nl
Journeyman
Opties

Helaas toch te vroeg gejuicht 😞

Fietsen wordt nu soms we soms niet geregistreerd. Als fietsen geregistreerd wordt worden ook stappen geteld. Dat lijkt me niet de bedoeling.... behalve als je je cardioloog tevreden wilt stellen.

Probleem is helaas dus toch nog niet opgelost. Kan ik de opgelost status weer intrekken of moet ik een nieuw topic openen?

0 Likes
DeTom
First Poster
Opties

Probleem hier idem dito. Irritant. Iemand een oplossing?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het na een reset niet werkt, kun je in dit geval het beste een foutrapport sturen via de Samsung Members app:

Dit staat bij Samsung Members -> Help vragen -> Feedback verzenden -> Foutrapporten -> Kies een optie -> Zorg ervoor dat je hier de systeemloggegevens meestuurt en een duidelijke omschrijving van het probleem geeft.

rsz-846676
0 Likes
Kriens
First Poster
Opties

Werkt bij mij ook niet meer na update.

0 Likes
Bram_76_nl
Journeyman
Opties

Ligt het nu aan mij of is het ronduit schandalig dat na ruim twee weken er nog geen oplossing Is? Mijn vrouw heeft de roze versie en ervaart het probleem ook.

Is er ook ergens een lijst met welke problemen worden  erkend, en aan welke wordt gewerkt incl. verwachte oplostijd etc.? Wat is eigenlijk de strategie?

0 Likes
Neywan
First Poster
Opties

Er gebeuren bijzondere dingen met de watch. 

Zelf heb ik het probleem dat de stappen die ik met de watch maak niet meer individueel af te lezen zijn in de health app. Dit was voor de update wel mogelijk. Ook geeft nu de watch dus alleen maar alle stappen aan en zelfs het horloge wilt niet meer de stappen laten lezen die ik daar mee maak tenzij ik me horloge helemaal niet verbind met mijn telefoon, maar dat is natuurlijk

niet wat ik wil.

Ik heb de 46mm en mijn vriendin de 42mm.. zelfde probleem.

Het frustreert mij vooral dat andere gears van Samsung nog wel apart de stappen kunnen aflezen met de health app.

Lopen met de kinderwagen word gerekend als fietsen, ik snap het wel maar zo snel loop ik niet

.

Wel wil ik nog even zeggen dat de mensen hier op het forum me altijd netjes te woord staan.

0 Likes
hannevsw
First Poster
Opties

Bij mij geeft de Galaxy Watch (roze versie) geen kilometers weer bij fietsen. Kan iemand zeggen hoe dit komt of hoe ik dit oplos?

0 Likes