Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kaart niet zichtbaar na het lopen - active 2

(Onderwerp aangemaakt op: 29-09-2019 06:38 PM)
3847 Weergaven
Arne33
Apprentice
Opties

Na het lopen, krijg ik alle statistieken van mijn activiteit, echter krijg ik geen kaart te zien. De locatie/GPS staat thans aan op mijn horloge. Nog iemand die hier een probleem mee heeft en eventueel een oplossing weet?

0 Likes
41 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Arne,

 

Misschien een rare vraag, maar heb je zowel het horloge als je telefoon (als het horloge verbonden is met je telefoon loopt de locatie namelijk via de locatieservices op je telefoon) opnieuw opgestart? Mijn Active2 had dit probleem ook (maar dan met fietsen), maar na beide opnieuw te hebben opgestart is het niet meer voorgevallen.


kevin-sig
Jur05
Explorer
Opties

Hoi Arne, 

 

Heb zelf ook dit horloge en merk dat gps niet werkt standalone, wat meerdere gebruikers ook al opmerken.

Het minder leuke is dat de update voor deze gps bug door horloge niet wordt gevonden, terwijl update al vanaf 27 september er is.

Lijkt erop dat niemand een antwoord kan geven wanneer de update te downloaden is, en we met een slecht functionerend horloge zitten.

Tips als resetten en andere zogenaamde oplossingen werken niet!

Samsung moet gewoon zorgen dat de update snel beschikbaar is!

 

Gr. Jur

 

Arne33
Apprentice
Opties

Ik heb ondertussen nog een aantal zaken geprobeerd, waaronder resetten, maar niets lijkt te werken. Het zou toch niet mogen dat Samsung hun kop in het zand steekt. Dit is een grote tekortkoming van hun horloge (aangezien het wel beloofd wordt).

 

Grt 

Arne 

0 Likes
Cedric_VL
First Poster
Opties

Ik kan met mijn active 2 geen afstand tracken, zowel verbonden met smartphone als standalone. 

Klopt het dat dit dan een algemeen probleem is? Want het lijkt me dat anderen wel kunnen tracken met smartphone en dat alleen de standalone een bug is. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als resetten niet helpt, raad ik jullie toch aan om eens langs een servicepunt van ons te gaan of gebruik te maken van onze Ophaalservice

 

Dan kunnen de monteurs dit onder de loep nemen. 

rsz-846676
0 Likes
Jur05
Explorer
Opties

Heb nog een poging gedaan om gps werkend te krijgen volgens de duitse samsung community, met instellingen in samsung health; en aantal keren nogmaals een reboot.

Helaas nog steeds geen gps ontvangst standalone.

Horloge wordt opgehaald voor reparatie....

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Alright, laat je weten of het beter gaat na de reparatie?

rsz-846676
0 Likes
Jur05
Explorer
Opties

Kreeg net bericht van dynafix dat er geen defect is, en niets is gerepareerd!

Ben benieuwd........

Bij niet werken gaat horloge retour, ben er dan helemaal klaar mee!

Vreemd dat er zoveel mensen zijn met gps klachten met nieuwe active 2.

 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Ter aanvulling op mijn vorige bericht; tot afgelopen vrijdag ging het eigenlijk steeds goed bij mij, maar vanaf zaterdag pakt hij ook bij mij de locatie niet meer. Locatie op het horloge blijft op zoeken staan (te herkennen aan het knipperende locatie-icoontje), zo is me vandaag opgevallen; en terugkijkend in Samsung Health blijkt dit vanaf zaterdag dus het geval te zijn.

 

Net alles weer opnieuw opgestart en we zullen zien. Het lijkt een software dingetje te zijn dat, in elk geval bij mij, niet continu verkeerd gaat. Er komt ook een update aan die verschillende (locatie-)problemen oplost, dus ik vermoed eigenlijk dat het vanaf de volgende update gewoon goed blijft gaan.


kevin-sig
0 Likes