Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kaart niet zichtbaar na het lopen - active 2

(Onderwerp aangemaakt op: 29-09-2019 06:38 PM)
3845 Weergaven
Arne33
Apprentice
Opties

Na het lopen, krijg ik alle statistieken van mijn activiteit, echter krijg ik geen kaart te zien. De locatie/GPS staat thans aan op mijn horloge. Nog iemand die hier een probleem mee heeft en eventueel een oplossing weet?

0 Likes
41 Antwoorden
ptc
Explorer
Opties

Super. Dank voor je reactie. Ik heb een samsung telefoon. Met galaxy wearable update geladen, er stond er 1. Software versie klopt met wat jij aangeeft. Top dat je die informatie aangeeft, daardoor weet ik zeker dat het klopt nu. Nu binnenkort rondje lopen, ik ben heel benieuwd.

ptc
Explorer
Opties
Probleem opgelost! 👍
LisaMase
Journeyman
Opties

Ik heb mijn watch 2 reeds 1 week en heb al ettelijke keren gelopen en gefietst.  Mijn route wordt na het sporten weergegeven (blauw), maar de kaart wordt niet geladen (grijze achtergrond). 

Ook na verbinden met mijn GSM (galaxy s10e) komt alle info erop (hartslag, kcal, duur,..) maar de route helemaal niet. 

Wie kan mij helpen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @LisaMase,

 

Kun je een screenshot meesturen van wat je precies bedoelt?

rsz-846676
0 Likes
ptc
Explorer
Opties

Bij mij hebben een paar dingen geholpen.

- Deze tip:

Heb je een iphone dan heb je geen mogelijkheid dit via je telefoon te doen, zet wifi aan op je horloge en ga naar instellingen algemeen; scroll naar beneden tot je software updates ziet en kijk in menu om voor updates te kijken.

Met een samsung (android) telefoon heb je in de app op je telefoon de mogelijkheid voor software updates.

R820XXU1BSJ6 is de nieuwste versie voor je horloge.

Maar wellicht zijn ze inmiddels versie(s) verder..

 

- Op je telefoon bij de samsung health app/instellingen - locatiegegevens aan

- Op het horloge- instellingen - apps- machtigingen- samsung health app - locatie aan

 

Hopelijk helpt het voor jou. Bij mij werkt het in ieder geval

LisaMase
Journeyman
Opties

Ik heb een Samsung Galaxy S10e.
Ik heb mijn GSM niet bij tijdens het lopen (ik dacht dat dit kon). Misschien zit daar het probleem?
Of moet ik een kaart downloaden en op de Watch zetten?

 

Samsung.jpg

0 Likes
ptc
Explorer
Opties

ok,

dan hebben we dezelfde hardware. Ik heb de active 2 en ook een s10e telefoon. Maar inderdaad hoeft de telefoon niet mee. Ik kreeg helemaal geen helemaal geen kaart eerst. Nu werkt alles prima.

Kan mij niet herinneren dat ik kaarten gedownload heb maar pak zo het horloge er even bij om te kijken

ptc
Explorer
Opties
Horloge is leeg, ga even lunchen eerst 🙂
ptc
Explorer
Opties

ok, zijn we weer,

Volgens mij heb ik geen kaarten op de horloge hoeven te downloaden.

Wel denk ik dat het belang is alle drie de machtigingen aan te hebben staan op de samsung health app op je horloge (sensoren, locatie en opslag).

Wat ik destijds ook heb gedaan is het horloge uit de samsung health verwijderd van de telefoon. En met het opnieuw koppelen alle machtigingen geven die gevraagd owrden.

Je kan mogelijk wat data kwijt raken (maar is bij jou hooguit een week), maar zelfs dat kwam alsnog goed bij mij.

Ik zie op het horloge gewoon de kaart en de blauwe route inderdaad. Misschien dat het horloge dat oplaadt wanneer je verbinding maakt met je telefoon en je gegevens even op die app op de telefoon bekijkt?

Ik verbind namelijk na het lopen altijd de app even met mijn  telefoon en kijk daar de statistieken en de route op de app.

Ik zie het nu ook op mijn horloge maar durf nu achteraf niet te zeggen of het er meteen al stond (volgens mij wel). 

 

kwam nu ook in het hardloopdeel van de samsung health app op het horloge 2 vinkjes tegen die over locatie gaan. Die staan bij mij ook aan. Ik stuur zo ff een screenshot.

 

Ben benieuwd of je eruit komt.  Meer tips kan ik nu niet meer verzinnen 🙂

0 Likes
ptc
Explorer
Opties

20200424_134603-2.jpg

 

0 Likes