Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Icoontje in scherm watch 6 classic

(Onderwerp aangemaakt op: 04-08-2023 08:01 PM)
1385 Weergaven
satshow1
Navigator
Opties
Als mijn vrouw bluetooth uitschakelt dan staat er een icoontje boven in het scherm op het horloge.

Gaat bluetooth weer aan dan is het icoontje verdwenen. 

Kan dat icoontje blijvend niet zichtbaar zijn? 
Moet ik ergens wat instellen? 
0 Likes
11 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Ik denk het niet. Het icontje is een indicatie dat het horloge de bluetooth-verbinding met de telefoon heeft verloren. Zodra de verbinding tot stand is gebracht, verdwijnt het icon.

0 Likes
satshow1
Navigator
Opties
Het lijkt me niet de bedoeling dat bluetooth de hele dag aan moet staan.
Beetje vreemd zoiets.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Het icon verschijnt wanneer het horloge niet via Bluetooth of Wi-Fi (remote connectie) met de telefoon is verbonden. Het icon geeft aan dat het horloge niet is verbonden met de telefoon. 

De Bluetooth van het horloge blijft de hele tijd aan (degene die het horloge gebruikt om verbinding te maken met de telefoon) en de andere die wordt gebruikt om verbinding te maken met een bluetooth-hoofdtelefoon of -luidsprekers kan worden in- en uitgeschakeld. Zo is het tenminste voor mijn Galaxy Watch 4 Classic.

0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Om alle functies van het horloge te benutten heeft het horloge de verbinding met je telefoon nodig. Dus ja, Bluetooth moet de hele dag aanstaan.
0 Likes
satshow1
Navigator
Opties
Ik heb de telefoon niet de hele dag bij me tijdens het werk.

Wat mis je zonder continu bluetooth?
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Is het de Lte versie? Zo niet mis je eigenlijk alles. Geen meldingen, geen Spotify, geen melding als je gebeld wordt, niks wat een verbinding of internet nodig heeft.
0 Likes
satshow1
Navigator
Opties
Klopt het is de lte versie, was een gratis update.
Via kpn kost het 5 euro per maand omdat te kunnen gebruiken las ik.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe kun je spotify luisteren met alleen de smartwatch? Kunnen daar oortjes aan gekoppeld worden?
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Dan is Bluetooth niet echt nodig. Je meldingen enzo komen dan gewoon binnen. Dat icoontje blijft wel staan omdat er geen Bluetooth verbinding is. Je kan draadloze oortjes, zoals de Galaxy buds koppelen met je watch. Spotify werkt dan gewoon via je lte verbinding, of je downloads.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Je kunt een koptelefoon op het horloge aansluiten. Schakel Bluetooth in (zie screenshot) op het horloge. Heb je een betaald abonnement op Spotify, dan kun je de app op het horloge installeren. Download muziek in Spotify op het horloge. Deze muziek kun je dan luisteren zonder verbinding met het horloge. Als het horloge is verbonden met wifi, kun je ook naar je favoriete (niet-gedownloade) nummers luisteren.

Screenshot_20230805_210921_sysui.png

0 Likes