Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

hoe sync ik van samsung health naar strava

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2021 03:31 PM)
8146 Weergaven
johntheray
First Poster
Opties
Kan iemand mij uitleggen hoe ik naar strava kam syncen met mn gear s3? Ik heb in samsung health al strava als verbonden service oid toegevoegd. Maar de hardloop trainingen die ik wel in health zie verschijnen niet in strava
0 Likes
12 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @johntheray,

Welkom op de Community.

Als de accounts zijn gekoppeld:

• Serstuurt Strava automatisch gegevens naar Samsung Health, zoals route-informatie, activiteitstype, afstand, tijd en calorieën. Als je andere partijen aan Strava hebt gekoppeld, worden de gegevens daarvan ook naar Samsung Health gesynchroniseerd.
  • Synchroniseert de Samsung Health-app de geüploade gps-activiteiten naar Strava. Activiteiten zonder gps-gegevens worden niet naar Strava gesynchroniseerd, maar je kunt de activiteit wel vanuit Samsung Health met een afbeelding van de statistieken op Strava plaatsen.

Bron: https://bit.ly/39jW9aD

rsz-846676
0 Likes
Watch3r
Apprentice
Opties
Het werkt onwijs vermoeiend. Er zou een knop moeten komen in de Samsung Health app waarin je kunt aanklikken: synchroniseer nu met verbonden services. Zodat je meteen kan synchroniseren met een service (Strava, Runkeeper etc). Voor het geval het niet lukt.
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Watch3r,

Had je al een foutrapport ingediend? 

Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.

NB. Voor het genereren van zinvolle logs dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

• Foutrapport wordt aangemaakt direct naar voordoen van issue
  • De wearable en telefoon hebben op het moment van aanmaken foutrapport een succesvolle verbinding via Bluetooth
  • Gebruiker moet een Samsung account ingesteld hebben om een foutrapport te kunnen versturen.
rsz-846676
0 Likes
Watch3r
Apprentice
Opties

Als er verder geen foutmelding voor doet, heeft een foutrapport niet zoveel zin, of heb ik het mis?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Op basis van de loggegevens kunnen onze ontwikkelaars kijken naar de mogelijkheden en naarmate er meer meldingen over binnenkomen, des te groter de kans (en sneller) dat het wordt toegevoegd 👍

rsz-846676
0 Likes
Alainik
Journeyman
Opties
Hoe werkt het dan? Wanneer synct Samsung Health met Strava? Strava is verbonden met Samsung Health maar wordt niks gesynchroniseerd.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Alainik, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Heb je de diensten ook al opnieuw met elkaar gekoppeld?

Ga naar Instellingen>Apps>Strava & Samsung Health>Opslag>Gegevens wissen en stel de apps beiden opnieuw in.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

Strava en Samsung Health.jpg

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Alainik
Journeyman
Opties
Wat gebeurd er wanneer ik alles wis? Lijkt mij niet wenselijk.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Alainik.

Wanneer je kiest voor gegevens wissen, worden de gegevens van je app gewist. Je zult dan opnieuw moeten inloggen op beide apps en de koppeling opnieuw maken.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes