Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Opladen Galaxy Watch 3

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2021 05:21 PM)
481 Weergaven
Florus72
Explorer
Opties

Kan het kloppen dat de oplader van de Samsung Gear S3 niet werkt voor de Samsung Galaxy Watch 3? Ik heb beide horloges en wilde de nieuwe Galaxy Watch 3 opladen met de oplader van de Gear S3 omdat ik dan niet 2 opladers op mijn nachtkastje hoef te hebben. Het horloge werd echter niet opgeladen en het ledje in de oplader ging rood knipperen. 

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als de oude lader van de Gear niet werkt dan is het een goed idee om de nieuwe lader te gebruiken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Florus72
Explorer
Opties

Ja dat lijkt me vrij logisch maar ik vroeg mij gewoon af of iemand hier kan bevestigen dat je de Watch 3 inderdaad niet kan opladen met de oplader van de Gear S3 en ook waarom niet.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Florus72,

Ze gebruiken dezelfde laadtechnologie, dus in theorie zou het moeten werken. Het kan altijd zijn dat er een net niets nieuwere of oudere techniek is toegepast in de laders, wat ervoor zorgt dat het niet werkt op de Watch3.

Laad hij wel goed op met de bijgeleverde lader? 👍

rsz-846676
0 Likes
Florus72
Explorer
Opties

Ja, de bijgeleverde lader werkt goed. Het zal dus inderdaad een andere laad techniek zijn oid. Wilde hier alleen vragen of iemand kon bevestigen dat dit inderdaad het geval is. Dan maar met 2 opladers werken 😊

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Anders is een Wireless Charger Duo | EP-P5200 wellicht wat voor je? 👍

rsz-846676
0 Likes
Florus72
Explorer
Opties

Nou nee hoor, dan hou ik het wel bij 2 opladers. Alleen een beetje jammer dat Samsung een andere lader heeft ontwikkeld voor de Watch 3 terwijl ze kennelijk een lader kunnen maken die wel voor alle Qi apparaten geschikt is, gezien jouw link 😉

0 Likes