Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

weight watchers

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2021 08:03 AM)
7041 Weergaven
keanne
Apprentice
Opties
Hi allen. 
Iemand een trucje om mijn galaxy active 2 te koppelen aan WWapp? Ging feilloos met mijn fitbit maar nu helaas niet. Graag jullie tips en trucs. Alvast bedankt. Anneke 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Een actuele lijst kun je terugvinden op de website van WW onder Instellingen:

• Log in met jouw account op https://bit.ly/3rQwZZg.
  • Klik op Instellingen rechtsboven de pagina.
  • Klik daarna op Beweging en onder Apparaat op Verbind met activity tracker of app. Je komt nu op een pagina met alle logo’s van de activity trackers die je kunt synchroniseren met jouw WW account.

Staat daar geen Samsung bij, dan lijkt het voor nu inderdaad nog niet mogelijk om deze te koppelen. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
keanne
Apprentice
Opties
nou nogmaals bedankt maar heb een oplossing met omweg gevonden. google fit en health sync gedownload. deze aan elkaar gelinked en jawel hoor stappen en de rest wordt weergegeven in WW app.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @keanne,

Welkom op de Community.

Ik begrijp je vraag niet helemaal. Het gaat over een app van Weight Watchers begrijp ik?

Op de website van Weight Watchers, wordt  uitgelegd hoe je kunt koppelen met een Activity tracker: https://bit.ly/38DhYCs

Laat je weten of het is gelukt? 👍

rsz-846676
0 Likes
keanne
Apprentice
Opties
bedankt voor je reactie maar helaas staat daar ( ww) geen samsung bij. vandaar mijn vraag.
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Een actuele lijst kun je terugvinden op de website van WW onder Instellingen:

• Log in met jouw account op https://bit.ly/3rQwZZg.
  • Klik op Instellingen rechtsboven de pagina.
  • Klik daarna op Beweging en onder Apparaat op Verbind met activity tracker of app. Je komt nu op een pagina met alle logo’s van de activity trackers die je kunt synchroniseren met jouw WW account.

Staat daar geen Samsung bij, dan lijkt het voor nu inderdaad nog niet mogelijk om deze te koppelen. 

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
keanne
Apprentice
Opties
nou nogmaals bedankt maar heb een oplossing met omweg gevonden. google fit en health sync gedownload. deze aan elkaar gelinked en jawel hoor stappen en de rest wordt weergegeven in WW app.
0 Likes
keanne
Apprentice
Opties
ik weet niet hoe ik deze post moet afsluiten...
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Ik heb jouw antwoord als oplossing gemarkeerd 😉

rsz-846676
keanne
Apprentice
Opties
cool
0 Likes
Ljkr
First Poster
Opties
Kan je mij uitleggen hoe je die omweg hebt gemaakt zodat ik mijn horloge ook aan mijn ww app kan koppelen?
0 Likes